קרן Next47 השיקה את הפעילות בישראל – בהנהלת משה זילברשטיין

הקרן של סימנס היא בעלת הון של 1.2 מיליארד דולר וכבר השקיעה בסטארט-אפים הישראליים ברינג, ביזאבו, קלארוטי ו-Logz.io ● זיבלרשטיין מגיע אליה מנורת' ווסט ונצ'ר פרטנרס, שמאחוריה השקעות בשורה של חברות בארץ

משה זילברשטיין, מנהל הפעילות של קרן Next47 בישראל. צילום: יח"צ

קרן ההשקעות Next47 ערכה שלשום (ג׳) אירוע במשרדיה בהרצליה, שבו השיקה את פעילותה בישראל והודיעה על מינויו של משה זילברשטיין למנהל פעילות זו. באירוע השתתפו כ-200 בכירים בתחום ההשקעות ויזמים ישראליים.

הונה של הקרן, שהושקה ב-2016 ושמגובה על ידי סימנס, נאמד ב-1.2 מיליארד דולר. היא השקיעה עד כה במגוון חברות סטארט-אפ בענפי המשק השונים, לרבות בחברות שמפתחות טכנולוגיות בתחומים המדוברים ביותר בתעשייה: בינה מלאכותית, מציאות מדומה, סייבר, אינטרנט של הדברים, רכבים אוטונומיים, רובוטיקה, תלת ממד ועוד. המשרד שלה בישראל מצטרף למשרדיה בפאלו אלטו שבארצות הברית, בריטניה, גרמניה, צרפת, סין והודו.

Next47 כבר השקיעה בסטארט-אפים ישראליים: בברינג (שמושקעת בו גם הקרן של סיילספורס), שפיתח פלטפורמה לניהול לוגיסטיקה ומשלוחים ממחסני הספקים; ביזאבו, שמפתח פלטפורמת ענן לניהול ושיווק של כנסים עסקיים ושגייס עד כה 56 מיליון דולר; קלארוטי, שפועל בתחום הסייבר ושגייס עד כה 93 מיליון; ו-Logz.io, שפיתח פלטפורמה המבוססת על קוד פתוח, שמטרתה לסייע לחברות לנתח מיליארדי לוגים.

מת׳יו כהן, שותף ב-Next47, אמר כי "אנחנו רואים בישראל שוק השקעות חשוב וייחודי. לסטארט-אפים הישראליים יש רקורד ארוך ומרשים לפתרון בעיות מורכבות, שמשפיעות על התעשייה כולה. אנחנו מדגישים ומגדילים את המחויבות שלנו לאקו-סיסטם המקומי עם פתיחת המשרדים הרשמיים שלנו בישראל".

זילברשטיין מביא עמו לתפקיד החדש שנים של ניסיון בתחומי היזמות ושוק ההון. הוא היה חלק מנורת' ווסט ונצ'ר פרטנרס, וכחלק מתפקידו ניהל את ההשקעות של הקרן בחברות כמו גונג, CyberX, סיינט, וויליוט ו-ואסטדטה. זילברשטיין אמר בדבריו באירוע כי "הפעילות בישראל תאפשר לנו להעצים את שיתוף הפעולה בינינו לבין היזמים המקומיים ותתרום לחזון הקרן להשקיע ביזמי העתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים