התוכנית הגרנדיוזית של אטארי לחזור לתודעה – בתי מלון ממותגים

אטארי חתמה על הסכם עם חברת תכנון, שלפיו היא תבנה שמונה מלונות ברחבי ארצות הברית, שיעוצבו בהתאם למותג שלה, ויכללו גישה לעמדות רבות של משחקיות ואולמות לתחרויות eSports

אטארי, מי שהייתה לפני 40 שנה ויותר המלכה המוכתרת של שוק קונסולות המשחקים, אמורה במרץ הקרוב להחזיר סוג של עטרה ליושנה עם Atari VCS עם תמיכה במשחקי PC מודרניים אבל גם עם 100 משחקים קלאסיים מובנים.

אבל מתברר שהחברה לא מסתפקת בכך, ויש לה חלומות גרנדיוזיים הרבה יותר: בתי מלון שיהיו מעוצבים בהתאם למותג שלה. החברה כבר חתמה על הסכם עם חברת תכנון, שלפיו היא תבנה שמונה מלונות ברחבי ארצות הברית, כשבנייתו של הראשון אמורה להתחיל כבר השנה בפניקס, אריזונה.

לפי תמונת עיצוב שהציגה החברה, בתי המלון הללו יעוצבו בהתאם ללוגו של החברה ולצבעים שמייצגים אותה, אבל זה לא נגמר רק בעיצוב החיצוני – בתוך המלון תהיה גישה לעמדות רבות של משחקיות, כולל עמדות למשחקי מציאות מדומה. בחלק מהמלונות מתכוונת החברה גם לשלב אולמות לתחרויות eSports.

"אנחנו נבנה מקומות שיספקו יותר מרק מקום לשהות בו. אטארי היא מותג גלובלי אייקוני, שמתחבר לאנשים בכל הגילאים, בכל המדינות, התרבויות והרקעים האתניים, ואנחנו לא יכולים לחכות לרגע שבו האוהדים שלנו, יחד עם משפחותיהם, ייהנו מהתפיסה החדשה שנציג בבתי המלון שלנו", אמר פרד צ'סנאיס מנכ"ל החברה.

לאחר פניקס מתכננת אטארי להגיע גם אל סן פרנסיסקו, לאס וגאס, סיאטל, שיקגו, דנוור, אוסטין וסן חוזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים