דיווחים: אינטל תבצע "פיטורים משמעותיים" בקבוצת הדטה סנטר

לפי ההערכות, מדובר בפיטורים של 25% עד 33% מעובדי הקבוצה בארצות הברית בלבד ● לא ברור האם המהלך ישפיע על אינטל ישראל

אינטל. צילום: BigStock

אינטל, לפי דיווחים באתרים שונים בארצות הברית, עומדת בפני קיצוץ עובדים משמעותי בקבוצת הדטה סנטר שלה, DCG – או, נכון יותר, בשמה החדש, קבוצת פלטפורמות הדטה (DPG). לפי ההערכות, כולל באתר אורגוניה, שמכסה את מדינת אורגון, שאינטל היא אחד המעסיקים הגדולים בה, בעיקר בקבוצת הדטה, מדובר ב-25% עד 33% מעובדי הקבוצה בארצות הברית בלבד. לא ברור האם הפיטורים יגיעו גם לארץ, ומאינטל ישראל נמסר כי הם "לא מגיבים לשמועות והערכות".

קבוצת הדטה נחשבת לאחת היותר רווחיות של אינטל, ובסופו של דבר היא אמורה להפוך לתת קבוצה, כמו שקבוצת מעבדי ה-Xeon וזיכרונות ה-Optane הפכה לתת הקבוצה XMG.

האתר SemiAccurate טוען כבר מספר חודשים שאינטל עומדת בפני קיצוץ גדול בקבוצת הדטה סנטר/פלטפורמה שלה, וכעת הוא מדווח שלפי מקורותיו בחברה, הפיטורים יימתחו על פני הרבעון הנוכחי כולו. כמו כן, לפי הדיווח, הפיטורים יגיעו גם לקבוצת האינטרנט של הדברים (IOTG) ולקבוצת התוכנה והשירותים (SSG) של החברה, כשהסבב הגדול של הפיטורים האלה יתרחש במחצית השנייה של פברואר. גם כאן, לא ברור האם מדובר בפיטורים בארצות הברית בלבד או באופן גלובלי.

התגובה היחידה שהתקבלה באופן רשמי מצד אינטל העולמית אמרה כי "שינויים בכוח העבודה מונעים בידי הצורך והעדיפויות העסקיות שלנו, אותן אנחנו מעריכים כל הזמן. אנחנו מחויבים להתייחס לכל העובדים המושפעים במקצועיות ובכבוד".

אינטל אמורה לערוך מחר (ה') שיחת משקיעים ועיתונאים כדי להתייחס לתוצאות הרבעון הרביעי שלה ב-2019, ואולי במהלכה היא תתייחס למהלך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים