מכון תערובת כפר יהושע יטמיע מערכת ERP ובקרת ייצור של וואן

המערכת, שתעלה לאוויר בנובמבר, תחליף מערכות ישנות לניהול רצפת ייצור שמוטמעות במכון ● ההיקף הכספי של הפרויקט, שכולל גם תחזוקה לחמש שנים, עומד על יותר משני מיליון שקלים

רונן בנבניסטי, מנכ"ל One ERP. צילום: רפאל בן משה

וואן תקים ותתחזק בחמש השנים הקרובות מערכת ERP ובקרת ייצור במכון תערובת כפר יהושע. ביצוע הפרויקט החל בחודש שעבר והמערכת צפויה לעלות לאוויר בנובמבר הקרוב. היקפו עומד על יותר משני מיליון שקלים.

מכון תערובת כפר יהושע נוסד בשנות ה-30', ועם התפתחות המשקים החקלאיים והגידול בביקוש לתערובות הוא הגדיל את פעילותו בצורה ניכרת. כיום, המכון מייצר תערובות לכל בעלי החיים בענף החקלאות, בהיקף של יותר מ-100 מיליון שקלים בשנה.

המערכת של וואן תחליף במכון מערכות ישנות לניהול רצפת הייצור. מדובר בפתרון ייעודי של החברה למכוני תערובת, שמוטמע במכונים בולטים בישראל, ביניהם אמבר, משואות יצחק, באר טוביה, גדרות ועמיר דגן.

לדברי שייקה דרורי, מנכ"ל מכון תערובת כפר יהושע, "אנחנו נמצאים בתהליך מתמשך של צמיחה מהירה וקבועה. כחלק מתהליך זה, שמנו לנו למטרה לשפר את איכות הניהול וכמובן את השירות ללקוח. הבחירה בוואן התקבלה בהנהלת מכון התערובת לאחר בחינת המערכות הקיימות בשוק, כחלק מהחלטתנו להשקיע במערכת מחשוב חדישה ומותאמת לצרכים המקצועיים של השנים הבאות".

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת One ERP, ציין ש-"בשני העשורים האחרונים, מחשבנו את מרבית מכוני התערובת בישראל. הטמעת מערכת הייצור שלנו תתרום משמעותית לצמיחה העסקית של מכון התערובת כפר יהושע בשנים הקרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים