פוקסקון משקיעה בחברת הדמיה רפואית ישראלית

החברה, ששמה נקשר בהפרות חוזרות ונשנות של זכויות עובדים, היא בין המשקיעים בסבב הגיוס האחרון של חברת ההדמיה הרפואית נאנוקס אימג'ינג, בסכום של 26 מיליון דולר ● רן פוליאקין, מנכ"ל נאנוקס: "אנחנו גאים שפוקסקון מצטרפת למשקיעים בנו"

חוזרת לפעילות בסין. פוקסקון

פוקסקון, חברה שבשמה נקשרו העסקה בתנאים לא תנאים והפרת זכויות עובדים, היא בין המשקיעות בסבב הגיוס שעליו הודיעה ביום ה' חברת ההדמיה הרפואית הישראלית נאנוקס אימג'ינג, בסכום של 26 מיליון דולר. היא נכנסה כמשקיעה לחברה בסבב הנוכחי ומצטרפת למשקיעות הקיימות – פוג'י פילם ו-SK Telecom.

שמה של החברה, שמייצרת רכיבים עבור רבים מהמכשירים שאנחנו משתמשים בהם ביומיום, בהם ה-iPhone של אפל, הועלה בכמה וכמה הזדמנויות, כאשר רק בספטמבר האחרון שתי החברות הודו כי הן הפרו את אחד מחוקי העבודה הסיניים, בכך שהעסיקו יותר מדי עובדים זמניים. בנוסף, בעבר נטען כי פוקסקון מעסיקה אנשים במשך שעות רבות, עם הפסקות מצומצמות, בשכר נמוך ובתנאים טעוני שיפור. לפני כמה שנים אף היה גל של התאבדויות של עובדים בחברה. הדיווחים עוררו שלל תגובות בינלאומיות נזעמות נגד פוקסקון ואפל, וזו האחרונה הבטיחה שתבדוק את הטענות הללו ותשפר.

נאנוקס נוסדה על ידי רן פוליאקין והיא מפתחת גרסה של מכשיר הדמיה מבוסס רנטגן – Nanox.ARC, שמאפשר סריקה תלת ממדית. בכך, על פי החברה, ניתן לבצע איתור מוקדם של מחלות בעלויות נמוכות משמעותית ממערכות ההדמיה הרפואיות הקיימות בשוק. בנאנוקס אומרים כי מכשיר זה יהווה חלק מפתרון כולל, מבוסס טכנולוגיית ענן, שיספק שירות הדמיה רפואי מלא שכולל מאגר דטה נרחב לאחסון תמונות, סקירה ופענוח רדיולוגי בזמן אמת, תוך חיבור למערכות בינה מלאכותיות ובילינג.

פוליאקין אמר כי "אנחנו גאים שפוקסקון מצטרפת למעגל המשקיעים של החברה ומאמינה בחזון שלנו למיגור מחלת הסרטן. נאנוקס מבצעת דיגיטציה של צילומי רנטגן מסורתיים והמטרה שלנו היא לאפשר לכל אדם סריקת רנטגן שנתית, במטרה שניתן יהיה לזהות מחלות עתידיות בשלב מוקדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים