המנכ"ל לשעבר של פייראיי ומק'אפי מצטרף לסייבריזן הישראלית

דייב דה וולט ישמש כסגן יו"ר חבר היועצים של חברת הסייבר הישראלית וייעץ לה אסטרטגית

דייב דה וולט. מעכשיו גם סגן יו"ר חבר היועצים של סייבריזן. צילום: ניב קנטור

דייב דה וולט, מנהל בכיר בתעשיית הסייבר העולמית, ששימש כמנכ"ל מק'אפי ופייראיי, מצטרף לסייבריזן הישראלית. הוא ישמש סגן יו"ר חבר היועצים של החברה וייעץ לה אסטרטגית.

דה וולט הוא בעל ניסיון של 25 שנים, שבמהלכן הוא הוביל חברות וסטארט-אפים רבים בתחום הסייבר. במאי 2016 הוא סיים את תפקידו כמנכ"ל פייראיי, לאחר חודשים של הערכות שזה מה שיקרה. הסיבה לכך הייתה, ככל הנראה, ההפסדים של החברה באותו הזמן – עקב שינוי המודל העסקי שלה מרכישת מוצרי ושירותי אבטחת מידע על ידי ארגונים לעבר תוכנה כשירות (SaaS).

סייבריזן נוסדה ב-2012 על ידי ליאור דיב, המנכ"ל, יוסי נער ויונתן שטרים עמית. החברה מפתחת מערכת שאוספת מידע מכל תחנות הקצה בארגון – המחשבים והשרתים – ומנתחת את פעולותיהן. על ידי כך היא מזהה התנהגויות זדוניות ומציגה את השתלשלות האירועים מרגע תחילת ניסיון התקיפה. בין לקוחותיה ניתן למצוא חברות רבות, בהן כאלה שכלולות ברשימת הפורצ'ן 500, ממגזרים רבים, כולל בנקים ותאגידים פיננסים בינלאומיים, יצרני תרופות, חברות תוכנה ושירותי IT, חברות מזון, ריטייל ועוד. לסייבריזן משרדים בתל אביב, בוסטון, לונדון, סידני, טוקיו ובאירופה.

יש לציין שסייבריזן היא לא החברה הישראלית היחידה שדה וולט חבר אליה. בפברואר 2017, כמה חודשים אחרי שעזב את פייראיי, הוא הצטרף כחבר בדירקטוריון Team8 ושנתיים אחר כך הוא הפך לשותף בסורס דיפנס. ביולי 2018 השתתפה הקרן שייסד, נייט דרגון סקיוריטי, בסבב שבו ObserveIT גייסה 33 מיליון דולר.

דיב אמר ש-"ניסיונו העשיר של דה וולט בניהול חברות ענק וסטארט-אפים ישמש אותנו במהלך ההתרחבות שאנחנו עוברים. ההצטרפות שלו תאפשר לתרגם את המומחיות והיכולות שצברנו להרחבת השירות שאנחנו מעניקים לחברות".

דה וולט ציין שהוא עוקב אחרי התפתחות סייבריזן לאורך השנים. "החברה פועלת בתחום צומח בהיקף של מיליארדי דולרים רבים – באיתור והגנה מפני תקיפות מחשב. התרשמתי מהגישה הנכונה והמיוחדת שלה ומהפתרונות שהיא מציעה", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים