נעצרו שני חשודים בביצוע עבירות מין בעשרות ילדות ברשת

השניים, מנתניה ומקריית מוצקין, חשודים כי יצרו קשר עם ילדות ונערות ברשתות החברתיות וביצעו בהן עבירות מין באמצעים וירטואליים ● אחד מהם אף חשוד ב-"שידול של קטינה לאינוס באמצעות הרשת"

נשלח לכלא אחרי שפרסם בטלגרם תמונות מיניות ללא אישור. צילום אילוסטרציה: BigStock

עוד פרשת פדופיליה חמורה: שני חשודים בביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בילדות נעצרו אתמול (ג') על ידי המשטרה – כך פורסם היום.

אחד החשודים, בן 24 מנתניה, יצר קשר עם עשרות ילדות ונערות בגילאים 9-17 והזדהה כנערה בשם "שרית". לאחר שביסס את הקשר עמן, הוא ביצע בהן בכמה מקרים עבירות מין במרחב הווירטואלי, "תוך ניצול בוטה של תמימותן, עד כדי שידול של קטינה לאינוס באמצעות הרשת".

החשוד הנוסף, בן 48 מקריית מוצקין, אב לארבעה ילדים, התכתב משך תקופה עם ילדות ונערות מתוך כוונה לבצע בהן עבירות מין.

החקירה מנוהלת ביחידה 105 בלהב 433, בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה ובתיאום עם גורמי הרווחה. מעצרם של החשודים הוארך אתמול בבית משפט השלום בראשון לציון עד ליום ב' שבוע הבא.

המשטרה מנסה לאתר ילדות נוספות

לצד חקירת החשודים ובחינת חומר הראיות, ממשיכים חוקרי המשטרה לנסות ולאתר ילדות ונערות נוספות שהחשודים נמצאו עמן בקשר, ואולי אף פגעו בהן.

החוקרים מעריכים כי החשודים השתמשו ברשתות החברתיות בשמות ובפרופילים הפיקטיביים שרית (מהרצליה), אלון דביר ואלון.

המשטרה מבקשת מהציבור, ובכללו מהורים ומורים, לפנות למוקד 105 – מוקד להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט – לגבי כל חשד או חשש רלוונטי שהוא. זאת, לאור דפוס הפעולה הסדרתי של שני החשודים, המחזק את ההשערה כי ייתכן שילדות או ילדים ונערות או נערים נוספים נפלו קורבן למעשים שהם ביצעו מסוג זה.

במסגרת יחידה 105 פועל, בין היתר, מוקד 105 – המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות כלל ממשלתית למלחמה באלימות רשתית. הפעילות מבוצעת על ידי שוטרים ונציגי משרדי ממשלה: המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה. במסגרת יחידה זו פועלים מפלג חקירות ומפלג מודיעין של המשטרה, שמפעילים כלים טכנולוגיים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות מין כלפי ילדים.ות ונערים.ות ברשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים