סלברייט הישראלית רוכשת חברה אמריקנית ב-33 מיליון דולר

הנרכשת, בלאקבאג טכנולוגיות, מציעה פתרונות חילוץ, פיענוח וניתוח מידע פורנזי דיגיטלי ממחשבים ומכשירים ניידים מבוססי Windows, macOS, iOS ואנדרואיד

יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף של סלברייט. צילום: שי גבריאלי

סלברייט הישראלית, שמפתחת פתרונות מודיעין דיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק, חקירות, ארגונים וגופי ממשל, הודיעה היום (ג') כי רכשה את בלאקבאג טכנולוגיות האמריקנית תמורת 33 מיליון דולר.

החברה הנרכשת מציעה פתרונות חילוץ, פענוח וניתוח מידע פורנזי דיגיטלי ממחשבים ומכשירים ניידים מבוססי Windows, macOS, iOS ואנדרואיד. פתרונות התוכנה שלה משמשים מאות סוכנויות אכיפה פדרליות, לאומיות ומקומיות ברחבי העולם, כמו גם תאגידים בולטים ויועצים, לצורך ניתוח של כל סוגי הראיות הדיגיטליות הכרוכים בחקירות פליליות, אזרחיות ופנימיות. בלאקבאג מפתחת ומציעה בנוסף תכניות והסמכות פורנזיות מקצועיות המיועדות לאנשי הזיהוי הפלילי.

הרכישה מרחיבה את היצע מוצרי המודיעין הדיגיטלי של סלברייט, וכך היא הופכת ל-One stop shop לפתרונות בתחום. כך, החברה תציע פלטפורמה מאוחדת, המספקת לחוקרים גישה לכל היבטי החקירה, יכולת גיבוש תובנות ויכולת להאיץ חקירות, תוך תיאום בין כל הגורמים. זאת, בין היתר, באמצעות כיסוי מלא של כלי איסוף הדטה ממגוון מקורות דיגיטליים, כגון טלפונים ניידים, מחשבים, נתוני ענן ו-CDR, וכן יכולות ניתוח כדי לגבש תמונת מודיעין מלאה. בנוסף, מאפשרים פתרונות החברה לאסוף נתונים בשטח, לגבש תובנות ולנהל את הראיות, כדי לנהל את פעילות המודיעין הדיגיטלי בכללותה.

"הצוות של בלאקבאג בנה עסק המבוסס על הנחישות של אנשיו לסייע לרשויות אכיפת החוק ולעסקים ברחבי העולם, ולצייד את אנשי השטח, טכנאי הזיהוי הפלילי, החוקרים והאנליסטים בפתרונות לניהול חקירות דיגיטליות", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף של סלברייט. "החיבור בינינו לבינם הוא מימוש של אחד היעדים העיקריים שלנו – להצמיח את סלברייט בין היתר באמצעות רכישות ומיזוגים אסטרטגיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים