גארי בריזינוב מונה למנכ"ל סנסקום

בריזינוב ינהל את חברת הייעוץ מבית ALD ● הוא בעל ניסיון של 30 שנים בתפקידי ניהול, הובלה, פיתוח, אסטרטגיה וניהול פרויקטים טכנולוגיים מולטי דיסציפלינריים

גארי בריזינוב, מנכ"ל סנסקום. צילום: יח"צ

חברת הייעוץ, התוכנה וניהול הפרויקטים סנסקום מינתה באחרונה את גארי בריזינוב למנכ"ל שלה.

סנסקום נוסדה לפני יותר מ-30 שנים וכיום מהווה חלק מקבוצת ALD. בריזינוב הצטרף ל-ALD ב-2010 כמנכ"ל ומייסד משותף של קיופוינט טכנולוגיות, שנרכשה על ידה. לפני כן הוא היה, בין היתר, סמנכ"ל שירותים מקצועיים בקוריג'נט – חברה בת של אורכית, שמפתחת פתרונות xDSL להעברת נתונים מהירה על גבי תשתיות תקשורת המבוססות על נחושת. בצה"ל הוא שירת במשך עשור ביחידה טכנולוגית וניהל פרויקטים טכנולוגיים רב מערכתיים.

לבריזינוב כ-30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול, הובלה, פיתוח, אסטרטגיה וניהול פרויקטים טכנולוגיים מולטי דיסציפלינריים. ניסיונו הוא, בין היתר, בעולמות השו"ב, התקשורת, הל"א ולימודי המכונה. בסנסקום אומרים כי הוא "מביא חדשנות וגישות אסטרטגיות תוך זיהוי ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות, וכן יכולות מחקר ותרגום יעיל של קונספט לפעולות על ידי פישוט ומימוש אתגרים מורכבים".

בריזינוב הוא בעל תואר שני בהנדסת סייבר ותואר שני במנהל עסקים, ומשמש כחבר מוסמך בסוכנות הפדרלית לניהול חירום, שהיא חלק מהמחלקה לביטחון פנים בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים