LabourGenie.Net תשווק את מוצרי סינריון הישראלית בדרום אפריקה

סינריון מציעה מערכות חכמות לניהול מערך העובדים בארגונים ● על פי התחזית של החברה הישראלית, העסקה תניב לה בשנים הקרובות הכנסות בהיקף של מיליוני דולרים

אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

סינריון מערכות הישראלית, שמציעה פתרונות תוכנה לניהול ההון האנושי בארגון, ממשיכה להעמיק את פעילותה בדרום אפריקה: LabourGenie.Net תמכור ותטמיע מערכות שלה במדינה זו – כך הודיעה החברה אתמול (ד'). המערכות של סינריון מיועדות לניהול מערך עובדים, כולל ניהול נוכחות והיעדרות עובדים, סידורי עבודה וכדומה. בחברה אומרים כי ההסכם צפוי להכניס לה בשנים הקרובות עסקאות בהיקפים של מיליוני דולרים.

LabourGenie.Net מציעה שירותי יישום פתרונות לניהול מערך העובדים וניהול ההון האנושי במגוון מגזרים עסקיים, דוגמת שירותי בריאות, ייצור, מלונאות ואירוח, ותעופה. השותפות עם סינריון מאפשרת לה להסב ארגונים בעלי צרכים מורכבים במיוחד למערכות של החברה הישראלית.

"לפתרונות שלנו יש יתרון תחרותי לא רק בישראל, אלא גם בשווקים הבינלאומיים שבהם אנחנו ממוקדים, כגון ארצות הברית, קנדה ודרום אפריקה", אמר אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות. "אנחנו מציעים פתרון שכבתי ומודולרי, עם סידור עבודה ותיק עובד אינטרנטי, שכולל טפסים אלקטרוניים. אנשי LabourGenie.Net מכירים היטב את השוק המקומי שלהם, והם יסייעו לנו להגיע ביתר קלות לארגונים גדולים, בפריסה בינלאומית".

מימון ציין כי "אנחנו פועלים בשוק הדרום אפריקני מזה למעלה מ-20 שנה וכבר ביצענו מאות פרויקטים בחברות ובארגונים גדולים – טויוטה, קלוגס, לוי שטראוס, חברת הקוסמטיקה וולה, בתי חולים ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים