ווייז לאבס: אירוע זליגת מידע של יותר מ-2.4 מיליון משתמשים

יצרנית מוצרי הבית החכם ומצלמות האבטחה לשימוש ביתי, וייז לאבס (Wyze Labs), אישרה, שאירוע זליגת מידע מסיבי משרתי החברה אירע לאחרונה, והוא יכול להשפיע על מיליוני לקוחות שלה ● החברה נעלה את בסיסי הנתונים שהיו חשופים ● הסיבה: טעות אנוש של עובד בחברה

יצרנית מוצרי הבית החכם ומצלמות האבטחה לשימוש ביתי, וייז לאבס (Wyze Labs), אישרה שאירוע זליגת מידע מסיבי משרתי החברה אירע לאחרונה, והוא יכול להשפיע על מיליוני לקוחות שלה. את הבעיה זיהתה כבר בסוף השבוע חברת אבטחת הסייבר טוולב סקיוריטי (Twelve Security).

לפי החברה, בסיסי הנתונים של החברה נותרו חשופים לחלוטין לאינטרנט, ובהם רשומות של יותר מ-2.4 מיליון משתמשים. לטענתה, הנתונים כללו את שמות המשתמשים, את כתובות הדואר האלקטרוני שלהם, את שמות רשתות ה-Wi-Fi שמולן הם פועלים, ואפילו שמות של מצלמות, ועבור קבוצה קטנה של משתמשי בטה, גם פרטים רפואיים.

דונגשנג סונג, אחד ממייסי וייז, אישר את הבעיה בבלוג של החברה ואף כתב, כי "עדיין אין לנו את כל התשובות". אתמול הוא הוסיף, שהחברה גילתה בסיס נתונים נוסף ללא הגנה, והיא נעלה אותו כמו גם את הקודם. לדבריו, בסיסי הנתונים שהושפעו מהבעיה לא כללו סיסמאות או מידע פיננסי.

הוא ציין שבסיסי הנתונים היו חשופים לבעיה מ-4 עד ה-26 בדצמבר, והסיבה הייתה טעות אנוש: עובד של החברה העתיק את המידע לבסיסי נתונים חדשים, אך בטעות לא העתיק גם את האבטחה המקורית שלהם. הוא הוסיף, כי החברה תשלח הודעות לכל הלקוחות שיכולים היו להיפגע מהחשיפה, אך זה יקרה "בעתיד הקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים