עיריית בני ברק הטמיעה מערכת אבטחה של קומדע

הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים ● הוספת רובד אבטחה ביומטרי תמנע פריצות למערכות ה-IT של עיריית בני ברק

בא לבקר במאורת הנמר: זאב שטח, המייסד והמנכ"ל של קומדע וקומסיין. צילום: פלי הנמר

עיריית בני ברק הטמיעה מערכת אבטחת מידע של קומדע. הפרויקט ארך כחודש והסתיים בימים האחרונים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

מטרת הפרויקט הייתה לספק רובד אבטחה בתצורה ביומטרית למערכות המחשוב של עיריית בני ברק. זאת, במטרה למנוע גישה של אנשים זרים, לא מורשים, או פריצות – למערכות ה-IT של העירייה. המערכת שהוטמעה תאבטח 500 עמדות מחשב של עובדי העירייה.

מערכת Biologon-server, פרי פיתוח של אנשי קומדע, היא מערכת MFA – אימות רב-גורמי (Multi-Factor Authentication). היא מאפשרת לשלב בין זיהוי פיזי של פתרון ביומטרי – הזדהות חזקה על ידי טביעת אצבע – ובין רובד האבטחה הקיים, מבוסס AD – של שם משתמש וסיסמה.

על פי אנשי קומדע, שילוב שני רובדי האבטחה בעת הכניסה יחזק משמעותית את מערך האבטחה של מערכות ה-IT בעירייה, ימנע כניסה למערכות של משתמשים זרים, האקרים המנסים לגשת למידע רגיש וניסיונות ביצוע מעשים שאינם רצויים במערכות.

הטמעת המערכת הביאה להגברת אבטחת הכניסה לעמדות המחשב האישיות ולשדרוג עמדות רגישות בעלות רובד אבטחה בתצורה ביומטרית.

מעיריית בני ברק נמסר: "הפרויקט שהטמענו עזר לנו לשלב בין אבטחה לבין נוחות למשתמשים". זאב שטח, מייסד ומנכ"ל קבוצת קומדע, הוסיף, כי "עיריית בני ברק מחוללת באחרונה מהפכה טכנולוגית במערכת האבטחה ובכלל מערכות המחשוב של העירייה. אנו מצויים בעידן שבו יותר ויותר ארגונים, מכלל המגזרים – ממשלתי, ציבורי ופרטי – מבינים כי עליהם לבצע את הטרנספורמציה הדרושה, במסגרת הגנת הפרטיות, על מנת לשמור על מידע רגיש, כמו גם כדי לייעל תהליכים ארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים