גלאקסי S11 של סמסונג – בלי מסגרת בכלל?

ההדלפה האחרונה על המכשיר הבא של החברה מרמזת על מכשיר ללא מסגרת ● מועד ההשקע הצפוי - 11 בפברואר הקרוב ● ייתכן שבאותו מועד יושק גם המכשיר עם המסך המתקפל בתמורת צדפה

בחודש פברואר הקרוב (ב-11 בחודש לפי הפרסומים האחרונים), תשיק סמסונג את מכשיר הדגל הבא שלה באירוע חגיגי שלא במסגרת תערוכת הסלולר העולמית בברצלונה (שתיפתח ב-24 בפברואר), כפי שהיא נוהגת בשנים האחרונות. היא לא היחידה – גם וואווי, למשל, עורכת אירועים נפרדים – בפריז ובלונדון, של השקת מכשירי הדגל שלה. הסיבה, כמובן, שיווקית – תערוכת הסלולר בברצלונה הפכה עמוסה כל כך בהכרזות, שאפילו החברות הגדולות מתקשות לבדל את האירוע שלהן ולמקד את תשומת הלב העולמית בהכרזות שלהן.

בתוך העולם הצפוף והתחרותי הזה של סמארטפוני העילית, חרושת השמועות סביב המכשירים הצפויים רוחשת וגועשת, ומדי יום מתפרסמת עוד הדלפה, עוד תמונה, עוד שביב מידע, ולא נטעה אם ננחש שחלק מההדלפות יזומות על ידי החברה, שמעוניינת לפתות את המשתמשים שמתכננים לשדרג את מכשיריהם להמתין עוד קצת, כי מצפה להם מכשיר עוד יותר טוב. בייחוד בימים אלה, של פריסת רשתות דור 5 בעולם, צרכנים רבים דוחים את מחזורי השדרוג שלהם וממתינים למכשירים שיתמכו בדור 5, והאייפון 11 האחרון של אפל, למשל, אינו תומך בטכנולוגיה החדשה, כך שהוא לא מתחרה בגזרת מכשירי דור 5, שהשוק עדיין דל בהם.

אז אילו "הפתעות"  מצפות לנו בגלאקסי S11 שיפתח את העשור החדש של סמסונג?

ההדלפה האחרונה מדברת על עיצוב פורץ דרך, כזה שמסובב מבטים, שהגיעה מהמדליף הפורה Ice Universe, הידוע בהדלפותיו המדויקות, שפרסם בטוויטר תמונה של כיסוי מסך שהועבר ליצרניות של אביזרים לצורך ייצור מגיני מסך. מהתמונות עולה, כי למכשיר בעצם לא תהיה כלל מסגרת.

לפי ידיעה אחרת, שפורסמה באתר הדרום קוריאני THE ELC, סמסונג יכולה להשיג את העיצוב הזה ללא מסגרת באמצעות שימוש בדבק מיוחד, המגן על החלקים הפנימיים, אבל הוא גם מביא לצדו חיסרון, משום שהוא יקשה על פירוק המסך ותיקון המכשירים.

עוד עולה מהתמונות שפורסמו, כי המכשיר החדש יכלול גם הוא גומה קטנה למצלמה הקדמית, שהוזזה למרכז העליון של המסך, תוך צמצום נפח רכיבי המצלמה.

נוסף על החידוש הזה, השמועות מספרות שהמסך במכשיר החדש יפעל ב-120 הרץ כשמשולב בתוכו חיישן טביעת האצבע. המצלמה במכשיר, לפי הידיעות, עברה גם היא שיפוץ כללי ותציע חיישן של 108 מגה-פיקסל וזום אופטי 5X, והסוללה גם היא תוגדל בעוצמתה בדגמים השונים – ל-4,500 מילי-אמפר בדגם ה-S11 ול-5,000 בדגם ה-+S11 – כדי לתמוך היטב בטכנולוגיית 5G. לפי הידיעות, דגם S11 יגיע בגירסת 4G ו-5G, ודגם ה-+S11 יהיה רק 5G. בנוסף, שקע האוזניות, לפי הידיעות – יסיים את חייו במכשיר החדש.

לפי ציוץ אחר של Ice Universe, יש סיכוי שלצד ההשקה של דגמי ה-S11, החברה תשיק באותו אירוע גם את המכשיר עם המסך המתקפל בתצורת צדפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים