טיסה נעימה: מתקפת סייבר אילצה חברת תעופה לבטל טיסות באלסקה

חברת התעופה האזורית ביטלה את כל הטיסות בהן היו מעורבים מטוסי ה''דאש 8'' שלה עד הצהריים של יום האתמול (ש'), "כיוון שמתקפת הסייבר אילצה אותנו לנתק את מערכת האחזקה של 'דאש 8' שלנו ואת הגיבוי שלה"

הטיסות בוטלו עקב מתקפת הסייבר. אילוסטרציה: BigStock

חברת התעופה RavnAir ביטלה אתמול (ש') כמה טיסות באלסקה – בשיא תקופת הנסיעות של חגי סוף דצמבר – בעקבות מה שהחברה כינתה "מתקפת סייבר זדונית שנערכה על רשת המחשבים שלנו".

הביטולים של הטיסות פגעו ב-260 נוסעים, כך מסרה דבי ריינוונד, דוברת חברת התעופה.

חברת התעופה האזורית ביטלה את כל הטיסות בהן היו מעורבים מטוסי ה"דאש 8" שלה עד הצהריים של יום האתמול, "כיוון שמתקפת הסייבר אילצה אותנו לנתק את מערכת האחזקה של 'דאש 8' שלנו ואת הגיבוי שלה", נמסר בהודעה כתובה מטעמה.

RavnAir

RavnAir

RavnAir משרתת יותר ממאה יישובים באלסקה, שרבים מהם אינם נגישים לתושבים בדרך היבשה. החברה החלה אתמול לעבוד עם ה-FBI, רשויות אחרות וחברת הגנת סייבר – על מנת לשחזר את נתוני המערכות שנפגעו. מאוחר יותר אתמול החברה הודיעה כי תפעיל את לוח הזמנים הרגיל של טיסות אחר הצהריים, עם מטוסים אחרים מסוג "דאש 8".

"ננסה להוסיף טיסות בכל מצב שנוכל לעשות זאת במהלך היומיים הקרובים," מסרה החברה אמש, "במקביל, עשינו הזמנות מחודשות לנוסעים בטיסות אחרות". הדוברת ריינוונד הוסיפה כי טיסות PenAir וטיסות ההמשך של RavnAir פעלו כרגיל, ועשו זאת תוך התבססות על מערכות הגיבוי. עם זיהוי מתקפת הסייבר היו אמורות להתבטל יותר מעשר טיסות, אולם לבסוף בוטלו שש טיסות בלבד.

 

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים