ההיי-טקיסט המטייל טס לברלין בבואינג קריית ביאליק

צי מטוסי הבואינג 737-900, הכולל כשמונה מטוסים המשמשים את לקוחות החברה לטיסות ליעדי אירופה, ייקרא על שמות הקריות קריית אונו, קריית ביאליק, קריית אתא, קריית גת, קריית טבעון, קריית ים, קריית מוצקין וקריית מלאכי

20/12/2019 10:47
ההיי-טקיסט המטייל. צילום: ידיד לוי

עם פרוס העשור החדש הבא עלינו לטובה, חברת התעופה אל-על יוצאת עם כמה בשורות למטייל הישראלי. בגזרת צי המטוסים של החברה, שמחה עורכת המדור, קרייתית שורשית בעברה, לגלות, כי מעתה תוכל לטוס למגוון יעדים ברחבי אירופה במטוס הנושא בגאון את שם הפרבר החיפאי שבו גדלה בילדותה: בואינג קריית ביאליק! בצד ביאליק המפוארת, שבע קריות נוספות יזכו לכבוד.

מדובר בחלק מפרויקט מיתוגי ייחודי של חברת אל על לקרוא למטוסיה על שמות ערים ברחבי הארץ. שם העיר נכתב באופן בולט על גוף המטוס כך שכל מי שעולה למטוס יכול לראות זאת. צי מטוסי הבואינג 737-900, הכולל כשמונה מטוסים המשמשים את לקוחות החברה לטיסות ליעדי אירופה, ייקרא על שמות הקריות קריית אונו, קריית ביאליק, קריית אתא, קריית גת, קריית טבעון, קריית ים, קריית מוצקין וקריית מלאכי.

מימין: מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, אל על, ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו, אבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת, חיים צורי, ראש עיריית קריית מוצקין, גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, דוד אבן צור, ראש עיריית קריית ים, אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק ואליהו זוהר, ראש עיריית קריית מלאכי. צילום: סיון פרג'

במסגרת אירוע חגיגי שהתקיים במשרדי אל על, אירח מנכ"ל החברה, גונן אוסישקין, את ראשי הערים של הקריות ונציגיהם והודיע להם על החלטתו לקרוא למטוסי החברה בצי 737-900 בשמותיהן של שמונה הקריות בישראל, מצפון לדרום. ראשי הערים זכו לסיור בקמפוס החברה והתרשמו מדגם מטוס הבואינג 737-900 של אל על. בין ראשי הערים שהגיעו למפגש, אליהו זוהר, ראש עיריית קריית גת, אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק, חיים צורי, ראש עיריית קריית מוצקין, דוד אבן צור, ראש עיריית קריית ים, ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו, ואבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת.

מימין: ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו, חיים צורי, ראש עיריית קריית מוצקין, אבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת, גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק, אליהו זוהר, ראש עיריית קריית מלאכי ודוד אבן צור, ראש עיריית קריית ים – עם דגמי המטוס שהעניק להם מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג'

דגם בואינג 737-900 נרכש כחלק מפרויקט כולל להתחדשות צי המטוסים של החברה, ונחשב לדגם המתקדם והמשוכלל ביותר בעולם מבין המטוסים צרי הגוף. במטוסים החדשים השיקה אל על עיצוב חדש לפנים המטוס, המשרה אוירה נעימה ונוחה, וכולל גם תאורת אווירה חדשנית וחווייתית המשתנה במהלך הטיסה.

ההיי-טקיסט המטייל בוודאי ישמח לדעת כי אם יבחר לטוס במחלקת העסקים, יוכל להתרווח במושבי עסקים ייעודיים ומרווחים, המציעים נוחות מלאה עם מרווח של 44 אינץ', כאשר כל המושבים מצוידים בשקעי חשמל למחשב הנישא וחיבורי USB, כך שאפשר לנצל את השהות במטוס לעבודה בתנאים ידידותיים.

נוסעי מחלקת התיירים ייהנו ממושבים המיוצרים בטכנולוגיה חדישה, עם כריות מושב ארגונומיות לנוחות מרבית. המושבים מציעים מרחב נוח גם בזכות מיקום כיס הספרות בחלק העליון של גב המושב. כל נוסעי המטוס ייהנו משקעי חשמל למחשב הנישא וחיבורי USB על מנת להמשיך להיות מחוברים כל הזמן. בנוסף, מספרים בחברה, למטוסים החדשים תאי אחסון גדולים ומרווחים במיוחד לאחסון כבודת היד של הטסים.

צי מטוסי הקריות מדגם 737-900. צילום: יח"צ

יום הבוחר

בתוך כך, אל על הודיעה כי תאפשר לשנות את תאריך כרטיס הטיסה, במידה והוזמן ליום הבחירות לכנסת ה-23.

לא משנה אם זה במטוס קריית מלאכי או קריית ים, בכל מקרה – אם הזמנתם טיסה עם אל על לתאריך ה-2 במרץ, הצפוי להיות – בפעם השלישית בתוך שנה – יום בחירות בישראל, תוכלו לשנות את כרטיס הטיסה ללא תשלום דמי שינוי וטיפול. שירות חד פעמי זה (אם לא יהיה סבב בחירות רביעי?) נועד לאפשר לכל מי שחפץ בכך לנצל את זכותו הדמוקרטית, ולבצע את השינוי עד תאריך 25.12.19, ללקוחות שביצעו את ההזמנה לפני ה-12.12.19. במסגרת הצעה זו, נוסעים ישראלים בלבד, שנקודת המוצא שלהם הינה ישראל, ועתידים להמריא בין התאריכים 15.2.20-2.3.20, יוכלו לדחות את מועד הנסיעה בעד חודש. נוסעים ישראלים שנקודת המוצא שלהם הינה מחוץ לישראל, המחזיקים כרטיסי חזרה לישראל בין התאריכים 27.2.20-2.3.2020, רשאים לדחות את מועד חזרתם בעד שבוע. ההטבה אינה כוללת ויתור על הפרשים במחירי כרטיסי הטיסה, ככל שיש כאלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים