מנורה מבטחים: שירות דיגיטלי חדש מאפשר קבלת החזר כספי בתוך יום

ההחזר הוא בעבור שירותים רפואיים ● משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע במנורה מבטחים, אמר שמדובר ב"חלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של הקבוצה לאפשר חווית שירות חדשנית ומתקדמת באמצעות ערוצים דיגיטליים"

מנורה מבטחים

חברת מנורה מבטחים, משיקה שירות דיגיטלי חדשני ללקוחותיה, שנותן מענה לאחד האתגרים היותר משמעותיים במערכת היחסים בין לקוח לחברת ביטוח.

השירות החדש מאפשר לקבל החזר בגין השירותים המוגדרים כ'טיפול רפואי': ייעוץ עם רופא מומחה, בדיקות לילד, בדיקות הריון, פיזיותרפיה ועוד; וכך לחסוך זמן יקר ולקצר תהליכים.

החברה הגדירה "מסלולים ירוקים", שבאמצעותם ניתן אישור מיידי אונליין, והתשלום מועבר לחשבון הבנק של הלקוח מהיום למחר. יצויין כי התהליך הוא אישי ומציג ללקוח את המידע הרלוונטי לו.

את הפרויקט הוביל אגף מערכות המידע של מנורה מבטחים, בראשותו של משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע במנורה מבטחים, שאמר: "השקת התהליך החדש הינה חלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של הקבוצה לאפשר חווית שירות חדשנית ומתקדמת באמצעות ערוצים דיגיטליים".

הוא הסביר כי "השירות הדיגיטלי החדש מאפשר ללקוח קבלת מידע פרסונלי רלוונטי במהירות ובקלות, ולקבל החזר כספי בגין טיפול רפואי באמצעות הטלפון הנייד או בכל כלי דיגיטלי אחר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים