דפדפן Edge החדש של מיקרוסופט יגיע דרך עדכון חלונות 10

החל מאמצע ינואר מיקרוסופט תעביר אוטומטית את עדכון הדפדפן החדש שלה, מבוסס הכרומיום, אלא אם כן ערכת הכלים Edge Blocker תוחל

האם מיקרוסופט תעמוד במילתה ולא תספק יותר עדכוני אבטחה ל-Windows 7? צילום: BigStock

הגרסה החדשה של Edge, דפדפן האינטרנט של מיקרוסופט, אמורה להיות מושקת ב-15 בינואר. הדפדפן בגרסתו החדשה, המבוסס על כרומיום, יורד אל מחשבי המשתמשים כחלק מהעדכון שאמורה מיקרוסופט להציע ל-Windows 10 באותו תאריך. ייתכן אף שהעדכון המסוים שלו, באופן מוגדר, יתבצע באופן אוטומטי עבור מחשבים שכבר שודרגו לגרסה 1709 של Windows 10.

לפי אנשי מיקרוסופט, גם כך תהיה זו השקה שתתחלק על פני כחודש וחצי. הסיבה העיקרית לכך היא שעדכוני הדפדפן אינם מקושרים לעדכונים העיקריים של חלונות, ולכן יש צורך מסוים לבצע גם שינויים במערכת ההפעלה בכדי ש-Edge ישתלב בה היטב. מעבר לכך תשחרר החברה עדכוני אבטחה ותאימות, לפי הצורך.

כחלק מתהליך ההתקנה יבצע הדפדפן החדש המרה של התפריטים, הקישורים והמועדפים מ-Edge הקיים במערכת. מנהלנים בארגונים יוכלו להוריד כלי בשם Blocker Toolkit כדי למנוע את הפריסה האוטומטית של הדפדפן החדש, אך הוא לא ימנע התקנה ידנית.

בדומה לכרום של גוגל, גם Edge יוצע מעכשיו בגרסאות שונות של אלפא ובטא, ובמיקרוסופט מתכננים להשיק אותו בסופו של דבר גם עבור Windows 7 וגם 8.1, וכן עבור macOS, וזה אמור להתרחש בשבועות הקרובים. מעבר לכך היא מתכננת גרסאות גם ללינוקס ולמערכות המבוססת על מעבדי ה-ARM ב-64 ביט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים