"האופן בו המפתחים צורכים תוכנה – משתנה"

"זאת, כדי לעמוד בכמה יעדים במקביל: מהירות אספקת השירותים מול אבטחת מידע וחוסן מערכות ה-IT מול גמישות לטובת העתיד", כך אמר מישל איסנאר, סגן נשיא למכירות ברד-האט לאזור EMEA

מישל איסנאר, סגן נשיא למכירות ברד-האט לאזור EMEA. צילום: ניב קנטור

"המנמ"רים מלאים רעיונות טובים, אבל מתקשים לממש את חלקם. מצד אחד, הם נדרשים להבין היכן נמצאים המתחרים שלהם בטרנספורמציה הדיגיטלית שהם עושים ומנגד, עליהם לדעת לעומק מה המשתמשים רוצים ומצפים. המענה לכך הוא שינוי האופן בו המפתחים צורכים תוכנה, כדי לעמוד בכמה יעדים במקביל: מהירות אספקת השירותים מול אבטחת מידע וחוסן מערכות ה-IT מול גמישות לטובת העתיד", כך אמר מישל איסנאר, סגן נשיא למכירות ברד-האט לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

איסנאר דיבר באירוע Red Hat Forum 2019 Israel. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מ-1,500 נציגי לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

"כל ארגון, בכל מגזר", אמר איסנאר, "מתמודד מול שלושה סוגי מתחרים: האחד, המתחרים הקלאסיים שלו. השני, סטארט-אפים חדשניים, שמפתחים בשדה הפעילות שלו מוצרים ושירותים חדשים, ועושים זאת באופן מהיר וגמיש, בלי שיש להם מערכות לגאסי ישנות וכבדות. הסוג השלישי, המתחרים החדשים, הוא ספקיות הענן והאירוח, שעד עכשיו הציעו תשתית וכיום מציעות שירותים שונים, שהם בליבת הפעילות העסקית של הארגונים".

ז'ול ורן, ג'ון קנדי – ועולם התוכנה

לדבריו, "על מנת לעמוד בחזון השאפתני, של שינוי עולם התוכנה, נדרש לעבוד יחדיו, בשיתוף, כדי למנף את הקוד הפתוח, וכן להפנים שהעולם משתנה ושהשינויים קורים בקצב מהיר יותר. במובנים מסוימים, שינוי עולם התוכנה נדמה לכיבוש החלל: כאשר ז'ול ורן כתב ב-1865 את מהארץ לירח, איש לא ראה בעיני רוחו שזה מתגשם. אבל זה קרה, 100 שנים לאחר מכן. ב-1962, ג'ון קנדי, נשיא ארצות הברית, אמר שאסטרונאוטים אמריקניים יגיעו לירח לפני סוף העשור – וזה קרה".

"תפקידנו בתעשייה הוא לשנות אותה", אמר אינסאר. "אנחנו רוצים לוודא שהמפתחים צורכים תוכנה באופן שונה. זה קורה ויקרה על ידי הפיכת הלינוקס לסטנדרט ארגוני, כי הוא עובד טוב מאוד ומסייע להאצת קצב ההתקדמות של ארגונים וקצב הפיתוח. מחקר שערכנו העלה כי מאז 2016, לינוקס הפכה לפלטפורמה הפופולרית ביותר בארגונים. היעד השני שלנו הוא להציע כברירת מחדל ארכיטקטורה פתוחה והיברידית. היעד השלישי הוא הרחבת הדטה סנטר לטובת מחשוב קצה, כי לא כל דבר אפשר לשלוח לענן ובחזרה".

"בשוק הישראלי, החדשנות היא הנורמלי החדש"

אינסאר ציין ש-"אני מכיר באופן עמוק את השוק הישראלי. זהו שוק שבו החדשנות הטכנולוגית היא הנורמלי החדש. לצד פעילות המכירות של רד-האט בישראל, יש לחברה כאן מרכז מו"פ ההולך וגדל, ומונה יותר מ-250 מהנדסים, שמפתחים עבורה מוצרים שהם בליבת אסטרטגיית הענן שלה. המו"פ מסייע ללקוחות לנצל בצורה טובה יותר את הטכנולוגיה שלנו. בכל אזור EMEA אנחנו צומחים משמעותית – צמיחה דו ספרתית באחוזים, ובישראל, קצב הצמיחה הוא הגבוה ביותר באזור. נמשיך להשקיע פה, במו"פ וגם במכירות".

לסיכום הוא אמר ש-"היעד הבא שלנו, לאחר הירח, הוא להביא את רד-האט ולינוקס מכלל הגלובוס עד לכוכב נוגה. כל הטכנולוגיות החדשות, דוגמת ביג דטה, לימוד מכונה ובינה מלאכותית, מבוססות ופועלות בקוד פתוח. שיתוף הוא הדרך לנוע קדימה. נעשה זאת באמצעות קוד פתוח".

דן טולדנו, מנהל רד-האט לאזור ישראל, יוון וקפריסין. צילום: ניב קנטור

דן טולדנו, מנהל רד-האט לאזור ישראל, יוון וקפריסין. צילום: ניב קנטור

דן טולדנו, מנהל רד-האט לאזור ישראל, יוון וקפריסין, אמר כי "הצלחת החברה נובעת מרעיונות בעלי תעוזה ומחוצפה. הערך הראשון שלפיו אנחנו פועלים הוא אומץ להציב יעדים חדשים ושאפתניים. הערך השני הוא מחויבות, שהיא הדבר שמאושש את האומץ. החברה מהווה מנוע וקטר לשחרור חדשנות".

הוא ציין כי "בשנה האחרונה, רד-האט, בעולם וגם בישראל, פרצה כל גבול. הרכישה שלנו על ידי יבמ מוסיפה ותוסיף לנו עוצמה, לקוחות ופרויקטים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים