רומן אברמוביץ' השקיע בעוד סטארט-אפ ישראלי

קרן AltalR, שאברמוביץ' שותף בה, הובילה סבב גיוס בסך של מיליון דולר לסטארט-אפ המשפטי אטורני ● המהלך הנוכחי מצטרף להשקעות רבות נוספות שלו בחברות ישראליות, ביניהן ויה ו-SpotIM

רומן אברמוביץ'. צילום: BigStock

האוליגרך הרוסי-ישראלי רומן אברמוביץ' ממשיך להשקיע בסטארט-אפים ישראליים: קרן הון-הסיכון AltalR, שהוא שותף בה, הובילה סבב השקעה בסך של מיליון שקלים בסטארט-אפ המשפטי אטורני (Ettorney – משחק לשוני עם המילה Attorney – עורך דין). יחד עם הקרן השתתפו בסבב בכירים במשרדי עורכי דין ישראליים, שזהותם לא נמסרה.

אברמוביץ', שעלה בשנה שעברה לישראל, הוא איל הון והבעלים של קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי. הוא השקיע עד כה בשורה של סטארט-אפים ישראליים, באמצעות AltalR והקרנות שבבעלותו, מילהאוס קפיטל וארווינגטון. החברה המוכרת ביותר שנהנתה מכספו של אברמוביץ' היא ויה, שהוא היה בין המשקיעים הגדולים בסבבי הגיוסים הראשונים שלה. בין החברות הנוספות שהוא השקיע בהן נמצאות SpotIM ואניקליפ -שתיהן ייצרו פלטפורמות תוכן, הראשונה למדיה חברתית והשנייה לווידיאו.

אטורני נוסדה ב-2015, ממוקמת בתל אביב ומעסיקה 10 עובדים. החברה מפתחת טכנולוגיה שמספקת שירותים משפטיים אונליין לסטארט-אפים, חברות, עסקים קטנים ובינוניים, ולמשרדי עורכי דין גדולים. מהחברה נמסר כי על רשימת המשרדים שעימם היא משתפת פעולה נמנים אלה של יגאל ארנון, נשיץ ברנדס אמיר, עמית פולק מטלון, ליפא מאיר, שיבלת ועוד.

בין השירותים שמציעה אטורני ניתן למצוא רישום ופירוק חברות, ליווי עסקים קטנים ובינוניים וסטארט-אפים בהסכמי מייסדים, תנאי שימוש, רישום סימני מסחר, פתיחת עוסק מורשה ושירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון. היא מספקת מענה גם לצרכנים פרטיים בשירותים כמו בקשות לצווי קיום צוואה וירושה, צוואות, הסכמי ממון, הסכמי גירושין, הסכמי מכר בנדל"ן של קנייה ומכירת דירה, ועוד. ההשקעה תהווה בסיס לפיתוח מוצרים נוספים שהחברה מתכננת.

הטכנולוגיה של אטורני כוללת תוכנה לאוטומציה של מסמכים, חיבורי API ומערכות CRM – בצד המכירות וגם בצד האופרציה. בחברה אומרים כי כל אלה מנגישים את השירותים בצורה קלה ללקוחות וממנפים את עבודת עורכי הדין מאחורי הקלעים.

מייסד אטורני, רון הדר. צילום: שלומי יוסף

מייסד אטורני, רון הדר. צילום: שלומי יוסף

מייסד החברה, רון הדר, אמר כי הוא הקים אותה לאחר ניסיון אישי מר: "חוויתי את הכאב ואי היעילות של שירותים משפטיים המסופקים על ידי עורכי דין מסורתיים בשני כובעים – כיזם וכעורך דין. זיהיתי את הבעיה מתוך חוויה וכאב כיזם בהקמת החברה הראשונה שלי – החוויה עם עורך דין מסורתי הייתה נוראית וכללה בזבוז כסף וזמן יקר. הפעם השנייה שנפגעתי מביורוקרטיה משפטית הייתה בזמן ההתמחות בעריכת דין. מצאתי את עצמי מכין את אותם מסמכים וטמפלטים שוב ושוב, ועושה עבודה ביורוקרטית, המבזבזת זמן יקר שיכול היה להיות מנוצל במתן שירותים משפטיים מורכבים ובעלי ערך ללקוחות".

"שוק המשפט בעולם, ובמיוחד בישראל, לא השתנה ב-100 השנים האחרונות", הוסיף הדר. לדבריו, "אטורני מחוללת את השינוי ומנגישה שירותים משפטיים באמצעות טכנולוגיה. אנחנו מאמינים שלכולם מגיע שירות משפטי כמוצר צריכה בסיסי. בכל שנה, ההכנסות שלנו צומחות ב-100%, ואנחנו עוד לפני השקת שירותים רבים ומוצרים יעילים לבעלי עסקים ואנשים פרטיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים