מסתמן: סיילספורס תרחיב את פעילותה בישראל

החברה מחפשת משרדים באזור תל אביב - כך על פי מתווכי נדל"ן ● נראה שהחברה מעוניינת לרכז את כל הפעילות הישראלית שלה במרכז החדש ולהגדיל את מספר עובדיה בארץ ביותר מפי שניים - בכ-850 איש

מארק בניוף, מנכ"ל סיילספורס. צילום: יח"צ

האם חברת הענק האמריקנית סיילספורס מתכוונת להרחיב את פעילותה בישראל? על פי שיחות עם כמה מתווכי נדל"ן, נראה שהתשובה לשאלה זו חיובית. המתווכים יודעים לספר שהחברה התקשרה עם מתווך נדל"ן מקומי, שמתמחה בשטחים מסחריים, בבקשה לאתר עבורה 10 קומות בבניין משרדים באזור תל אביב, כדי שיספיקו לכ-1,500 עובדים.

על פי אותם מתווכים, סיילספורס מעדיפה למקם את המשרדים שלה בבניין באזור המטרופוליטני של תל אביב, עם דגש על העיר עצמה, אבל גם אזור ההיי-טק של פתח תקווה בא בחשבון מבחינתה. רחובות שבסיילספורס שמים עליהם עין במיוחד הם דרך בגין ויצחק שדה בתל אביב.

סיילספורס מחזיקה בישראל מרכז פיתוח, ומנהליו אמרו בעבר שבכוונת החברה להגדיל מאוד בשנים הקרובות את מספר העובדים בישראל ולרכז את כל פעילותה בארץ במקום אחד. מרכז הפיתוח המקומי של החברה מבוסס על הצוות של שלוש חברות שהיא רכשה בישראל: נבאג'ו, קליק סופטוור, שנרכשה תמורת 1.35 מיליארד דולר, ודטורמה, שסיילספורס שילמה עבורה כשלושה מיליארד שקלים. על פי הערכות, היא מעסיקה בישראל כ-650 עובדים – בתל אביב, פתח תקווה ונצרת. מכאן שריכוז כל העובדים הללו במקום אחד ישפיע לרעה על הפריפריה.

החברה צפויה להגדיל את מספר עובדיה בישראל עוד ב-850, כלומר: זינוק של יותר מפי שניים. ההערכות הן כי היא תחפש בעיקר אנשי פיתוח – אלא אם יש על כוונת הרכישות שלה עוד חברות ישראליות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים