כלכלת בחירות? ח"כים קוראים להעלות את מחירי הסלולר

חברי כנסת שהשתתפו בפאנל פוליטי שהתקיים היום בבית סלקום בנתניה: "מחירי הסלולר הנוכחיים לא מאפשרים השקעה בתשתיות, והמדינה צריכה להתערב בנושא"

היום (יום ה')  התקיים בבית סלקום בנתניה פאנל פוליטי, אשר דן בעתיד שוק התקשורת והסלולר בישראל, וגם כמובן במצב הפוליטי הנוכחי, בעקבות פיזור הכנסת אמש בחצות.

הפאנל, אשר נערך בהשתתפות מאות מעובדי החברה, כלל את חברי הכנסת יואב קיש ודוד ביטן (ליכוד), רם שפע (כחול לבן) ועו״ד ד״ר מורן סבוראי.

יצוין, כי הפאנל, אשר נערך ביוזמת ועד העובדים, הוא חלק ממהלך כולל של יו״ר הוועד, מיה יניב, אשר שיגרה לפני שבוע מכתב לאלפי עובדי החברה ובו קראה להם להתפקד למפלגות שיש בהן פריימריז, וזאת כדי להשפיע על שוק התקשורת הנמצא במשבר.

יניב אמרה בפאנל, כי ״מצבו הנוכחי של הענף אינו גזירת גורל, ואני שמחה לשמוע גם את חברי הכנסת מבינים, כי נדרשת השקעה מסיבית בתשתיות, ורמת המחירים בשוק חייבת להשתנות. מעורבות פוליטית של עובדים היא צו השעה, ואין לי ספק שאנחנו רק בראשיתו של מהלך שישפיע לא רק על חברת סלקום, אלא על כלל ענף התקשורת".

ח״כ קיש אמר: ״ללא עבודה מאורגנת היינו בעולם של עבדות מודרנית. הרפורמה של כחלון בזמנו הייתה נדרשת וחשובה, אבל הגיע הזמן לתיקון ולהתחיל להשקיע בתשתיות – זה הבסיס של שוק הסלולר ואסור לתת לו לקרוס. רמת המחירים  בישראל צריכה לעלות חד משמעית". עוד הוא ציין, כי ״אני בעד מעורבות פוליטית של עובדים והתפקדות למפלגות שבהן נערכים פריימריז. הצעד של ועד סלקום הוא מבורך ואמיץ״.

ח״כ ביטן הוסיף, כי ״כיום התחרות בסלולר הורגת את השוק. מחירי הסלולר הנוכחיים לא מאפשרים השקעה בתשתיות והמדינה צריכה להתערב בנושא. חשוב לדעת שהשקעה בתשתיות יוצרת צמיחה, במיוחד בענף התקשורת״.

ח״כ שפע ציין, כי ״זכות השביתה היא זכות יסוד במשק, ואני מתנגד לכל פגיעה בה. אפשר להיות גם ליברלי וגם לדרוש מהמדינה להשקיע בתשתיות, ואנחנו בהחלט מתכוונים לדרוש את זה בכנסת הבאה״.

עו״ד ד״ר סבוראי התייחסה לעניין ההתפקדות למפלגות ואמרה, כי ״מעורבות פוליטית היא אחד הכלים החשובים של העובדים אם ברצונם להשפיע על שוק התקשורת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים