קוואלקום מרחיבה את ההיצע לשוק הביניים

החברה הכריזה מעבדים לשוק הביניים, ולא מוותרת גם על מעבד למחשבי Windragon

בעיית אספקה במעבדי קוואלקום. צילום: קוואלקום

אם מישהו חשב שקוואלקום תחשוב פעמיים לפני שתמשיך לנסות למצוא את דרכה בשוק המעבדים למחשבים הניידים, הכנס השנתי שנערך בהוואי נתן את התשובה. לא רק שהחברה ממשיכה, היא גם מנסה להרחיב במעט את סביבת הפעילות שלה עם תוספת של מעבדים שמיועדים יותר לשוק הביניים.

החברה הציגה את Snapdragon 8cx 5g ACPC. כמו המעבד שעליו הכריזה לפני שנה, גם המעבד החדש הזה מיועד יותר לקצה העליון של מחשבי ה-Windragon, ובגירסה החדשה שלו, בדומה למה שהציגה עם ה-Snapdragon 865 לתחום הטלפונים, גם את המעבד הזה היא תמכור יחד עם המודם החדש שלה Snapdragon X55, שיספק יכולות 5G למחשב עם מהירות העברת נתונים של עד 1.5 גיגה-ביט לשנייה ברשתות Sub-6.

מעבר לכך, כאמור, הכריזה החברה על שני מעבדים שהיא מכוונת אל שוק הביניים. Snapdragon 8c הוא, לפי החברה, המחליף של Snapdragon 850 עם שיפור של כ-30% בביצועים. הוא גם מגיע עם מנוע בינה מלאכותית שמציע 6 TOPS ביצועי מחשוב – לעומת 15 TOPS ב-865 שהוזכר לעיל. הוא מגיע עם המודם Snapdragon X24, כלומר עם תמיכה ב-4G בלבד.

Snapdragon 7c מציע, לפי החברה, ביצועים שנמוכים בכמה אחוזים לעומת ה-8c, והוא גם מכיל שבב גרפי חלש יותר. יכולות הבינה המלאכותית שלו נמדדות ב-5 TOPS, והמודם המשולב בו הוא Snapdragon X16, שמהירות העברת הנתונים המרבית שלו, בהורדה, מגיעה עד 1 מגה-ביט לשנייה, כמחצית מזו של ה-Snapdragon X24.

עדיין לא ברור מתי המעבדים החדשים יגיעו לשוק בפועל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים