תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » Onboarding ל-Onboarding: כולם לעלות!
אמיר עוז, יועץ טכנולוגי לארגונים ומנכ"ל חברת הייעוץ New Advice. צילום: יגאל פרונין

תגובות (5)

  • Avatar

    יואל

    אונבורדינג היא נקודה סופר משמעותית וחשובה של חוויית לקוח. מדובר באינטראקציה הראשונה עם הלקוח, המשפיעה על התחושה הראשונית שלו לגבי המוצר והארגון . אונבורדינג טוב יעניק ללקוח תחושה טובה ויגדיל את הסיכוי שיהפוך ללקוח

  • Avatar

    ניר לוי

    הרושם הראשוני של המשתמש עם האפליקציה מתחיל למעשה ב-Onboarding. לכן, חייבים ליצור אחד מוצלח

  • Avatar

    עירא ש.

    סוף סוף מישהו שאומר את זה.
    זה אמנם יוסיף עוד לפיתוח ולזמן הפרויקט אך בהחלט שווה. זו לא חוכמה להעלות יישום לאוויר. החוכמה היא שישתמשו בו באופן מירבי

  • Avatar

    דודלי

    מה דעתכם?

  • Avatar

    יורי

    כלל אצבע אומר שמומלץ תמיד לשמור על תהליך קצר וקליל, גם כדי שהמשתמש לא ירגיש שהוא צריך לנחש מה הוא צריך לעשות וגם שלא לסבך אותו.

הגיבו