האוסף המנומר של פלי הנמר בדרך לכבוש את הפיד שלכם

הבובות, הטבעות, הספרים ועוד... - דף האינסטגרם החדש "נמר אחד ביום" חושף את אלפי הפריטים מהאוסף המרתק של פלי הנמר

01/12/2019 16:30
פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים

כל מי שמבקר במשרדי קבוצת אנשים ומחשבים, המשקיפים ממרומי הקומה ה-24 במגדל הפניקס בגבעתיים, אל הנוף האורבני של גוש דן, ופוקד את מאורת הנמר – משרדו של פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה – נתקל באוסף מיוחד במינו של אלפי פריטים מנומרים ואקזוטיים, עטורי חברבורות וחושפי שיניים.

את אוסף פריטי הנמר הצבעוני והייחודי שלו החל פלי לטפח באדיקות לפני יותר מ-30 שנים. הפריט הראשון שרכש היה עניבה מנומרת של מעצב העל סלבאטרו פראגמו, אותה איתר בחנות הרודס בנמל התעופה הית'רו בלונדון, ומאז נוספו כבר יותר מ-120 עניבות מנומרות לקולקציה (והנמר עצמו כלל אינו עונב אותן. אוסף בלבד). עוד באוסף של הנמר התל אביבי, המוכר כ-Tigerman בעולם הגדול, ספרייה ובה מעל 500 כותרים ב-17 שפות על משפחת החתולים הגדולים, ובהם גם כמה מספריו הוא, המבוססים על תורת הנמר, שאותה הגה, פיתח, כתב, שכלל ודייק במרוצת השנים. הספר החדש שבהם הוא נמרולוגיה.

בנוסף, בקולקציה הענקית ניתן למצוא חגורות, מצתים, ספינרים, בובות, דגמים בהדפסת תלת ממד, חולצות, תיקים, מחזיקי מפתחות, פסלים, שטיחים, 100 דיסקים על חיי הנמר, עשרות ציורים ואפילו "בירה נמר" ממותגת.

למעבר לדף האינסטגרם נמר אחד ביום לחצו על התמונה. צילום מסך

למעבר לדף האינסטגרם נמר אחד ביום לחצו על התמונה. צילום מסך

גם מגופו של הנמר לא נפקדים היצורים החתוליים האצילים, ואלה מעטרים את עורו בשלל קעקועים ברוח תורת הנמר, עם כיתובים מעוררי השראה החרוטים על זרועותיו ומייצגים את האני מאמין הנמרי: אחריות, בחירה, אהבה, אנרגיה, הכלה וחמלה. אצבעותיו של פלי עטויות גם הן בפריטים מיוחדים מן האוסף: טבעות מוכספות ומוזהבות ומנומרות, שהפכו לאחד מסימני ההיכר שלו בכל לחיצת יד עסקית. מדובר בבין 13 ל-15 טבעות – תלוי מתי סופרים.

האוסף, שכולל יותר מ-2,700 פריטים, נמצא בדרכו לכבוש מקום של כבוד בספר השיאים של גינס 2020, כאוסף המנומר הגדול בתבל.

נמר אחד, מיליון עוקבים

נועה קירל, מאחורייך? בימים אלה משיק פלי הנמר את דף האינסטגרם נמר אחד ביום, ומצפה להפוך את האוסף הייחודי לדף אינסטוש עמוס עוקבים שוחרי היי-טק ונמרים. בכל יום יציג הדף נמר אחד מהאוסף, ומדי פעם תתובל התמונה במידע טריוויה מרתק על מוצאו של הפריט. כך, למשל, יספר הנמר כי את כרטיס הביקור המנומר שלו קיבל לידיו באופן אישי גם ביל גייטס, בביקורו בישראל לפני למעלה מעשור, וכי פלי הנמר המפוחלץ ממוזיאון הטבע בתל אביב נקרא על שמו ונרכש חי, נושם ובועט כתרומה לספארי לפני שני עשורים.

"מאות אנשים פוקדים את מאורת הנמר מדי שנה", אומר הנמר, "לפגישות, סיעור מוחות, רקימת שיתופי פעולה מרתקים והתעדכנות בחדשות החמות ביותר בקהילת ההיי-טק הישראלית והבינלאומית". מבין המבקרות והמבקרים המכובדים, איש לא נותר אדיש לאוסף המרתק. כעת יוכלו העוקבים אחרי דף האינסטגרם נמר אחד ביום להיחשף לקצת מהקסם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים