ביג פנדה הישראלית גייסה 50 מיליון דולר

החברה בישרה כי הכסף ישמש להגברת המחקר והפיתוח כמו גם להעצמת הנוכחות בשוק, ו"יסייע לנו לממש את החזון BigPanda לסייע לצוותי OpS, NOC ו-DevOps להתקדם לעתיד אוטונומי", כך על פי אסף רזניק, מנכ"ל ומייסד משותף של החברה

ביג פנדה

ביג פנדה הישראלית, שמפתחת טכנולוגיות המטפלות בתחום האוטומציה בתפעול מערכות IT בארגונים, מודיעה היום על גיוס של 50 מיליון דולר בתום סבב גיוס שלישי. עם גיוס זה מגיעה ביג פנדה לסך גיוסים כולל של יותר מ-120 מיליון דולר. 

את הגיוס הובילה קרן ההשקעות אינסייט פרטנרס, בשיתוף עם המשקיעים הקיימים: סקויה, באטרי ונצ'רס ו-מייפילד. גיוס זה יסייע ל-BigPanda להגביר את נוכחותה בשוק ולהאיץ את מאמצי החדשנות עבור הפלטפורמה האוטונומית שפיתחה לאוטומציה של פעולות IT.

חברת ביג פנדה מסייעת לארגונים גדולים לצמצם שיבושים בשירותי ה-IT באמצעות מערכת לניהול תקלות (Incident Management), שמאפשרת לארגונים לזהות בעיות אפשריות בזמן אמת, לטפל בתקלות ולהקצות אנשי צוות לטיפול במשימות השונות, תוך חיסכון בזמן וכסף. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את טיבו, וורנר מדיה ו-וורקדיי.

מרכז המחקר והפיתוח של ביג פנדה יושב בישראל, ולקראת ההתרחבות הצפויה עבר למשרדים חדשים בתל אביב. המרכז בישראל מונה נכון להיום כ-40 עובדים, שכוללים אנשי פיתוח, מוצר, UX ועוד, כשכעת מודיעה החברה כי בכוונתה לגייס כ-30 עובדים נוספים בשנה הקרובה.

ביג פנדה הוקמה בשנת 2012 על-ידי אסף רזניק, שלפני כן היה חבר בצוות ההשקעות של קרן סקויה, ועל ידי אליק איזנברג שעבד בתחום ה-Machine Learning וניתוחי ביג דטה בחברה בתחום הפיננסים ובאגף המודיעין בצה"ל. רזניק משמש כמנכ"ל החברה ואיזנברג הוא ה-CTO. את מרכז המו"פ בישראל מנהל אבי קידר.

בעולם של היום, סביבות IT צומחות באופן מהיר ומורכבות מתמהיל מורכב של מקטעי ענן, Micro-Services, קונטיינרים, כלים מסחריים, טכנולוגיות בקוד פתוח ומערכות בפיתוח עצמי. כל אלה מייצרים כמות עצומה של 'רעשי IT' ומחוללים שינויים מאות פעמים ביום. השילוב של גורמים אלה מגדיל את הפוטנציאל למקרים בלתי צפויים ולנפילות, שמאוד מכאיבות לארגונים וללקוחותיהם. סבב הגיוס הנוכחי מאשרר את הפתרון של ביג פנדה ויכולתו לפתור בעיות אלה ולסייע לארגונים באופן חכם לבצע אוטומציה ולהרחיב את אופרציית ה-IT שלהם.

"צוותי ה-IT מתמודדים היום עם אתגר גדול. סביבת ה-IT שהם מנהלים מתקדמת בקצב מהיר ומתפוצצת מבחינת קצב גידול, מורכבות ומהירות. זה יוצר צונאמי של נתוני IT שמסחרר את צוותי אופרציית ה-IT ומקשה עליהם לשמור על התנהלות חלקה של החברה", אמר רזניק המנכ"ל והמייסד המשותף, שהוסיף כי: "הקמנו את ביג פנדה כדי להתמודד עם אתגר זה, על ידי מינוף machine learning כדי להפוך את צונאמי הנתונים הזה לתובנות שניתן לתרגם לפעולות, לאמץ AIOps ולבצע אוטומציה של פעולות IT מעבר לגבול היכולת האנושית. סבב הגיוס הזה יסייע לנו לממש את החזון BigPanda לסייע לצוותי OpS, NOC ו-DevOps להתקדם לעתיד אוטונומי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים