חברת הסייבר הישראלית פסייסיס גייסה 10 מיליון דולר

הקרן האמריקנית בלקסטון חוזרת לשוק הסייבר הישראלי עם השקעה בפלטפורמת בדיקת החדירות האוטומטית של החברה

איתמר רצון, מנכ"ל פסייסיס. צילום: דורון לצטר

הסטארט-אפ הישראלי פסייסיס, שמפתח פלטפורמה לאוטומציה של בדיקות חדירות סייבר בארגונים, הודיע היום (ד') על השלמת סבב גיוס שני בהיקף של 10 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה Awz Ventures, קרן הון-סיכון הקנדית, והשתתפה בו קרן ההשקעות האמריקנית בלקסטון. מאז הקמתה, גייסה החברה 15 מיליון דולר.

פסייסיס הוקמה ב-2015 על ידי אריק ליברזון ואריק פיינגולד, והמנכ"ל שלה הוא אמיתי רצון, שהצטרף בשנה שעברה. החברה מעסיקה כ-50 עובדים, מתוכם 35 בישראל, ובכוונתה להגדיל את הצוות ב-2020. לפסייסיס משרדים בפתח תקווה, בוסטון ולונדון, וכ-100 לקוחות, כולם ארגונים גדולים, בישראל, ארצות הברית ואירופה, שמגיעים ממגוון תחומים – פיננסי וקרנות גידור, קמעונות, חברות ייעוץ, בתי חולים, משרדי עורכי דין וחברות אבטחת מידע.

כיום, בדיקות חדירות נעשות באופן ידני על ידי חברות צד שלישי, לרוב פעם בשנה. מדובר בשירות יקר, שיש בו לעתים בעיות. החברות מוגבלות ביכולתן לבצע בדיקות שוטפות של מערכות גדולות: על כל פרצה שהן מצליחות למצוא יש ככל הנראה 100 שטרם התגלו ומהוות סכנה למערכת הארגונית שאינה מחוסנת מפניה.

הפלטפורמה של פסייסיס מבצעת אוטומציה מלאה של תהליך בדיקת החדירות, באמצעות אלגוריתם שעובד סביב השעון ומתריע בזמן אמת מפני פרצות. האלגוריתם מחקה את פעולותיו של האקר אנושי בפריצה לרשתות ארגוניות, שרתים ומערכות מידע. הפלטפורמה מתעדפת את ה-"חיסונים" הנדרשים, מאפשרת לארגונים להתמקד בפגיעויות הקריטיות ביותר ופוטרת אותם מהצורך לטפל באלפי פגיעויות שאינן קריטיות.

"השינוי המחשבתי ביחס לבדיקות חדירות – ניכר"

Awz נוסדה בקנדה על ידי ירון אשכנזי ב-2016, ומשקיעה בטכנולוגיות בינה מלאכותית ישראליות בתחומי הסייבר והמודיעין. היא מנהלת כ-100 מיליון דולר והשקיעה ב-14 חברות. סטיבן הארפר, לשעבר ראש ממשלת קנדה, משמש נשיא הוועדה המייעצת שלה.

בלקסטון היא אחת מקרנות ההשקעות הגדולות בעולם ומנהלת כחצי טריליון דולר בשווקי הנדל"ן, התקשורת, ההיי-טק והתעשייה המסחרית. בין השאר, היא השקיעה בקיילנס, שנמכרה אשתקד לבלקברי בסכום של 1.4 מיליארד דולר, וב-ורודין, שנמכרה לפייראיי השנה תמורת רבע מיליארד דולר.

רצון אמר כי "השינוי המחשבתי ביחס לבדיקות חדירות ניכר בקרב ארגונים גדולים ברחבי העולם. אנחנו מגדירים מחדש את האופן שבו חברות מודדות את רמת חוסן הסייבר שלהן ושופכים אור על האפקטיביות של מוצרי ההגנה שבשימוש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים