CMS תפיץ בישראל את מקרני היטאצ'י

המקרנים של החברה היפנית הם מבוססי לייזר וחסכוניים באנרגיה, ומיועדים לשוק הארגוני והמוסדי ● הם מצטרפים למוצרים של מותגים בולטים ש-CMS מפיצה, כגון מיקרוסופט, לנובו וסימנטק

יוסי כהן, מנכ"ל CMS. צילום: יח"צ

CMS, מהמפיצות הגדולות והוותיקות בישראל, תפיץ, בלעדית בישראל, את מקרני היטאצ'י – כך פרסמה החברה היום (ד'). מדובר במקרני לייזר חסכוניים באנרגיה, שמיועדים לתחומים הארגוני, המוסדי, החינוך, המוזיאונים, הבידור והאירועים, וכן לתחום הבריאות, והם כבר זמינים לרכישה.

באחרונה נרכשה חטיבת המקרנים והאביזרים של היטאצ'י על ידי מקסל, שפועלת בעולמות האנרגיה, התעשייה, האלקטרוניקה והצריכה, ושהייתה היצרנית של מקרני החברה היפנית. CMS תפיץ את המקרנים של שתי החברות באמצעות האינטגרטורים וערוץ המשווקים שלה.

לדברי יוסי כהן, מנכ״ל CMS, "הפצת מקרני היטאצ'י מאפשרת לנו להציע לשוק הישראלי חדשנות וטכנולוגיה בקטגוריה זו במחירים תחרותיים. נעניק למשווקי החברה בישראל חוויית שירות, הודות לניסיון רב השנים שלנו בתחום, זה בין היתר בשל ליווי מותגים אחרים, לצד היטאצ'י". CMS מפיצה בישראל מוצרים של מותגים כגון מיקרוסופט, לנובו, אינטל, Dell-EMC, וריטאס, סימנטק, אדובי ואיטון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים