קבוצת בסדנו מקימה קרן השקעות בטכנולוגיות לניהול נכסים

קרן בילטאפ תתמקד בתחום הפרופ-טק, כולל מסחר ולוגיסטיקה בתחום הבנייה ● היא נערכת להשלים גיוס ראשוני של 10 מיליון דולר ובמהלך 2020 היא צפויה להשלים גיוס של 50 מיליון דולר

עודד אלישיב, ממייסדי קרן בילטאפ. צילום: איתן יניב

קבוצת ההשקעות הישראלית-אמריקנית בסדנו הודיעה אתמול (ב') על הקמתה של קרן בילטאפ ונצ'ר, שתתמקד בהשקעות סיד בעולם ניהול הנכסים (פרופ-טק), כולל מסחר ולוגיסטיקה בתחום הבנייה. בימים אלה נערכת הקרן להשלים גיוס ראשוני של 10 מיליון דולר ובמהלך 2020 היא צפויה להשלים גיוס של 50 מיליון דולר. הקרן תושק במסגרת כנס Mipim PropTech , שנערך השבוע בניו-יורק, שם היא גם תחשוף את חברות הפורטפוליו שלה.

בסדנו מתמחה בהשקעות בחברות סטארט-אפ, בחברות מסחריות, היי-טק ונדל"ן בארץ ובעולם. המשקיעים הם מהקהילה היהודית-אורתודוקסית בניו-יורק, במקומות אחרים בחוף המזרחי של ארצות הברית ובישראל, והקבוצה מבצעת רק השקעות כשרות – בחברות שאינן פועלות בשבת ועם היתר עסקה, שעוקף את האיסור ההלכתי על הלוואות בריבית.

עודד אלישיב, מייסד ושותף בקרן בילטאפ, אמר כי "בשנה החולפת השקיעה קבוצה בסדנו ארבעה מיליון דולר במגוון חברות בתחום הפרופ-טק, והעניקה להם מודל ייחודי של השקעות ושירותים, כאשר חלק מההשקעה מנותב לפעילות של חדירה לשוק על ידי צוות מקצועי בניהולי, שיודע להוריד סיכונים ולעשות אקסלרציה ליצירת הערך של החברות. נוכחנו לדעת שהמודל הזה עובד מצוין גם בתחום הנדל"ן. ראינו שהחברות בפורטפוליו שלנו תופסות תאוצה והחלטנו להמשיך להשקיע בתחומי טכנולוגיות הנדל"ן באמצעות קרן ייעודית".

לדבריו, "היתרון היחסי שלנו בא לידי ביטוי במספר מישורים: המשקיעים והשותפים שלנו בארצות הברית חיים ונושמים את תחום הנדל"ן, ויכולים לסייע ליזמים בתהליך האסטרטגיה של החדירה לשוק האמריקני; מודל ההשקעות והשירותים שפיתחתי עובד לטובת החברות; והניסיון שיש לנו בהשקעות סיד".

קבוצת בסדנו נוסדה ב-2012 על ידי אליעזר (אלי) גרוס, יזם ואיש עסקים חרדי שפעיל מזה שנים רבות בשוק האמריקני. במהלך הזמן הצטרף אליה, כשותף אסטרטגי, ד"ר אילן כהן מקבוצת ריינהולד כהן, וכן אנשי עסקים בולטים מהקהילה החרדית בניו-יורק, כגון אייב רוט מפירמת רואי החשבון הגדולה בברוקלין – רוט אנד קו.

קרן בילטאפ הוקמה על ידי גרוס ואלישיב. כמו כן, שותפים בה ישי ברסלאור ועמוס מרון. משקיעי הקרן מגיעים מהקהילה היהודית-אורתודוקסית בניו-יורק ומרביתם עוסקים בנדל"ן, על כל המשתמע מכך עבור החברות הצעירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים