נשים ומחשבים: ליאת מייזלס דרזנר, אינטנטיה ישראל

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: ליאת מייזלס דרזנר, סמנכ"לית שיווק ומכירות וחברת הנהלה באינטנטיה ישראל

ליאת מייזלס דרזנר, סמנכ"לית שיווק ומכירות וחברת הנהלה, אינטנטיה ישראל. צילום: יח"צ

שם: ליאת מייזלס דרזנר.

תפקיד: סמנכ"לית שיווק ומכירות וחברת הנהלה באינטנטיה ישראל.

ותק בתפקיד: שנתיים בתפקיד, מתוך 15 שנים ב-Intentia.

תפקידים קודמים: לפני שהצטרפתי לאינטנטיה עבדתי במשך שנה בפרטנר בתחום קשרי הלקוחות. לאחר מכן הצטרפתי לאינטנטיה והשתלבתי בתפקידי שיווק, מכירות והצלחת לקוחות בתפקידי ניהול שונים.

השכלה/שירות צבאי: תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למינהל.

משפחה: נשואה לליאור ואמא לשלוש בנות מקסימות.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? את תחום הטכנולוגיה ועולם המערכות הארגוניות (ERP) למדתי במכללה למינהל במסגרת התואר במנהל עסקים. אבל בעיני, תיאוריה לחוד ומציאות לחוד. אני חיה בעולם הטכנולוגי כבר 15 שנים ושם, בפרקטיקה, בין השאלות של הלקוחות ובין הידע העצום של אנשי המקצוע המעולים שלנו, שם באמת לומדים את התחום. 

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שלנשים יש חוזקות ויכולות שקשה מאד למצוא אצל גברים (ולהיפך). השילוב והאיזון בין גברים לנשים לדעתי הוא קריטי וחשוב בהנהלות של ארגון.

ב-אינטנטיה תמיד היו עוד נשים בהנהלה, אם בתפקידי שיווק ואם במכירות, ואני תמיד לקחתי חלק פעיל בהחלטות של החברה. אני מאמינה שנשים מצליחות ומביאות הישגים מעולים, וכדאי מאד לשלב אותן בכל הנהלה.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? אני לא נתקלתי באפליה, למרות שלדעתי יש אפליה סמויה, כי עובדתית יש פער משמעותי בין גברים לנשים בתפקידי ניהול ובתגמול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים