יוטיוב: עיצוב חדש לעמוד הבית בטאבלטים ומחשבים שולחניים

פרומו קצרצר עם המעבר של עכבר מעל תמונות הסרטון, למשל, הוא אחד השינויים החדשים בלוק ובתפעול האתר של ענקית הקליפים וההזרמות ● גוגל, הבעלים, מבטיחה שבקרוב יהיו עוד שיפורים ברמת ההתאמה האישית

חברת גוגל ביצעה מספר שינויים במראה דף הבית של יוטיוב שבבעלותה, בגרסת הטאבלטים והמחשבים הנייחים. הפיצ'רים החדשים – שהתווספו בסוף השבוע – יתחילו להתגלגל לרחבי העולם כעת.

המטרה המוצהרת של השינוי בעיצוב היא לאפשר למשתמשים לעשות יותר בפחות זמן. זה אומר, לדוגמה, שלא צריך עוד לנווט לערוץ מסוים בכדי לצפות בסרטון ספציפי שלו, שבו חשקה נפשכם.

תצוגה מוקדמת לסרטונים, ועוד שינויים. יוטיוב. צילום מסך מאתר גוגל

תצוגה מוקדמת לסרטונים, ועוד שינויים. יוטיוב. צילום מסך מאתר גוגל

מבחינת הלוק – התמונות הממוזערות של סרטוני הווידיאו יהיו גדולות יותר, והטקסטים של הכותרות לסרטונים יוכלו להיות ארוכים יותר. התמונות הממוזערות יכללו גם תכונות נוספות כמו תצוגה מקדימה ב-HD של הקליפ, שתחל באופן אוטומטי כשהגולש יעביר את העכבר מעל התמונות.

משתמשים גם יוכלו לשמור סרטונים לצפייה במועד מאוחר יותר, מבלי שיצטרכו לבקר תחילה בדף שבו הם מוצגים. כמו כן, אייקון הערוץ יופיע כעת לצד כל תמונה ממוזערת, כך שמשתמשים יוכלו לזהות טוב יותר את המקור של כל סרטון. מעכשיו גם יוכלו המשתמשים למחוק הצעות לערוצים מסוימים, אם לא ירצו לצפות בהן.

השינויים הללו כבר זמינים למשתמשי האפליקציה בנייד, אך כעת הן מגיעות גם למחשבים או לטבלטים.

גוגל אמרה כי הסיבה העיקרית לתמורות היא שהתאמה אישית היא העניין הבא על בסדר היום שלה ביוטיוב. הענקית ממאונטיין וויו אמרה שהיא רוצה לוודא שבכל פעם שמשתמשים יבקרו בדף הבית של YouTube.com הם ימצאו סרטונים ונושאים מותאמים אישית במיוחד להם.

כך למשל, בקרוב עתידה גרסת שולחן העבודה של יוטיוב לקבל תכונה שהייתה בלעדית בעבר לאפליקציית האנדרואיד – משתמשים יוכלו לבחור את הנושאים המועדפים עליהם, ולהתאים אישית את הפיד שלהם באמצעות סרטונים קשורים. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים