טוויטר: חיפוש לפי נושא ולא רק לפי חשבון

ב-13 בחודש תשיק טוויטר תכונה חדשה, שתאפשר למשתמשים לעקוב אחר נושאים ולא רק אחר אנשים * התכונה מאפשרת מבט ממעוף הציפור על שיחות בין אנשים, אירועים וכד' הקשורים לנושא מסוים, במקום שוטטות בחשבונות כדי לחפש עדכונים וחדשות

ציוצים מוליכי שולל בטוויטר?

רשת המיקרו-בלוגינג טוויטר אמורה להיות המקום הכי "חם" להתעדכנות בחדשות ובאירועים חשובים ברחבי העולם, אבל בעיה אחת מרכזית עמדה בדרכם של מי שרוצים להיות מעודכנים 24/7 – היכולת להתעדכן כרוכה במעקב אחר אנשים – לפעמים גם כאלה שלא מכירים ולא יודעים על קיומם.

ב-13 בחודש תשיק טוויטר תכונה חדשה, שתאפשר למשתמשים לעקוב אחר נושאים ולא רק אחר אנשים. התכונה מאפשרת מבט ממעוף הציפור על שיחות בין אנשים, אירועים וכד' הקשורים לנושא מסוים, במקום שוטטות בחשבונות כדי לחפש עדכונים וחדשות.

היכולת לאתר ציוצים בהקשר לנושא מסוים גם מאפשרת למצוא חשבונות של אנשים שיש להם מה לומר בנושא, שהמשתמש לא מכיר, וכך לעקוב אחר ההודעות שהם מפרסמים.

עוד מקווה טוויטר, כי התכונה החדשה תקל על משתמשים חדשים ברשת שלה. במצב הנוכחי, מי שנכנס לטוויטר בפעם הראשונה בעצם לא תמיד יודע אחרי מי לעקוב, חוץ מאולי כמה חברים או ידוענים.

לאחר שהתכונה החדשה תופעל, אפשר יהיה פשוט לערוך חיפוש לפי נושא העניין, ואז יוצג תיאור של הנושא. לחיצה על כפתור ה"עקוב" תוביל להצגה של כל הציוצים על ציר הזמן התואמים לנושא החיפוש. בשלב הראשון בנתה טוויטר 300 נושאים, ובעתיד תורחב רשימת הנושאים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אברהם

    הגיע זמן לפטר את אוחנה שר המשטרה שהוא האחראי לאלימות המשטרה. לתשומת לב ראש הממשלה.

אירועים קרובים