אי-טורו רכשה את חברת הקריפטו דלתא בחמישה מיליון דולר

הנרכשת הבלגית מאפשרת מעקב אחרי יותר מ-6,000 נכסים קריפטוגרפיים ביותר מ-180 בורסות ● מדובר ברכישה השנייה של אי-טורו השנה

יוני אסיא, מנכ"ל אי-טורו. צילום: יח"צ

אי-טורו, שפיתחה פלטפורמה להשקעה במניות ובמטבעות דיגיטליים, הודיעה היום (ד') כי רכשה את החברה הבלגית דלתא, שפועלת אף היא בתחום הקריפטו, תמורת סכום שלא נמסר. בשוק מעריכים כי הוא עומד על חמישה מיליון דולר.

האפליקציה של דלתא מאפשרת מעקב אחרי יותר מ-6,000 נכסים קריפטוגרפיים ביותר מ-180 בורסות. היא מספקת ליותר מ-1.5 מיליון המשתמשים שלה כלים לנתח ולעקוב אחר תיק ההשקעות שלהם. כך היא מסייעת למשקיעים לקבל החלטות מושכלות בנוגע לנכסי הקריפטו שלהם. האפליקציה זוכה לדירוג גבוה בחנויות היישומים, עם ציון ממוצע של 4.8 מתוך 5 ב-iOS ו-4.6 מתוך 5 ב-Google Play. כ-15 עובדי החברה, בהם המנכ״ל, ניקולס ואן הורדה, ימשיכו לעבוד מבלגיה.

הרכישה מגיעה על רקע התרחבות החברה בשנים האחרונות. אשתקד היא הקימה את eToroX – בורסה למטבעות קריפטוגרפיים, בניהולו של דורון רוזנבלום, שמנכ"ל דלתא ידווח לו. השנה היא רכשה את פירמו, שמציעה חוזים חכמים מאובטחים על גבי טכנולוגיית הבלוקצ'יין.

"עסקה מתבקשת עבור החברות והמשתמשים"

יוני אסיא, מנכ״ל אי-טורו, אמר כי "זוהי הרכישה השנייה שלנו השנה – מה שמביע את מחויבותנו כחברה לצמיחה ולחדשנות״. הוא הוסיף ש-״כשהקמנו את אי-טורו ב-2007, מטרת העל שלנו הייתה לעשות שינוי משמעותי בעולם המסחר וההשקעות. להפוך את עולם ההשקעות לנגיש עבור כל אדם, להפחית את התלות במוסדות הפיננסיים המסורתיים ולשנות את התפישה בנוגע להשקעות. הרוח הזו ממשיכה להיות הקו המנחה שלנו גם כיום".

לדבריו, "אנחנו מאמינים שהרכישה של דלתא תאפשר לנו להציע מוצר טוב יותר ללקוחות שלנו, עם יסודות חדשים וחשובים״.

רוזנבלום ציין כי "נבחן דרכים להטמעה של דלתא במערכת של אי-טורו, כך שאנשים יוכלו להשקיע ובמקביל לקבל את כל המידע הנדרש באמצעות התוכנה של דלתא״.

ואן הורדה אמר ש-"העסקה הזאת מתבקשת עבור אי-טורו, עבורנו ועבור המשתמשים שלנו. יש סינרגיות רבות בין שתי החברות, בוודאי בכל הנוגע לערכים המשותפים, שנוגעים לקהילה ולחדשנות. ההצלחה של שתי החברות נובעת בדיוק מהערכים האלה ומקהילת המשתמשים התומכת, ומהמחויבות שלהן לטכנולוגיה חדשנית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים