היוטיובר המצליח ג'רביס רימה וסולק מפורטנייט

חברת אפיק גיימז לא חסה גם על המזרימים הכי פופולריים של המשחק הלוהט שלה, ומרחיקה אותם אם הם מרמים במשחקיהם

הכל סביב הרכישות בתוכו. פורטנייט. צילום: אפיק גיימז

פייז ג'רביס, שחקן צעיר המתמחה בהזרמה חיה של משחקי פורטנייט ביוטיוב כבר למעלה משנה, ושצבר כמעט שני מיליון מנויים באותה תקופה, כבר לא. החל מיום א' נאסר על ג'רביס להשתתף במשחק המגה-פופולרי פורטנייט בגין שימוש באיימבוט (AimBOT) – צ'יט שמכוון באופן אוטומטי על שחקנים יריבים במשחק, במצב סולו (Solos) במשחק הבאטל רויאל.

ג'רביס אפילו לא עשה דבר בכדי להסתיר את השימוש שלו בתכונה, שמן הסתם סייעה לו לנצח בקלות רבה יותר, ולא ייחס לעניין חשיבות גדולה בסרטוני הווידיאו שהזרים. הוא הצהיר בגלוי על כוונתו להשתמש באיימבוט בחשבון אחר שלו, ורימה במשחק ציבורי בלי כל חשש. אבל סרטון שבו הוא מתוודה על כך, שהגיע לידי החברה המפתחת אפיק גיימז, גרם לה לנקוט נגדו באקט נחרץ ולהחרים אותו, כך שלא יוכל לשחק עוד בפורטנייט שלה. 

עם זאת, אחרי הסילוק מהזירה האהובה עליו, בסרטון ההתנצלות שפרסם, אמר ג'רביס שמה שעשה היה "לא בסדר לחלוטין" וכי הוא רק חשב על "כמה מבדרים ומעניינים" יהיו הסרטונים שייצר בעבור עוקביו ומעריציו, ולא על ההשלכות של חרם אפשרי וסילוק מהממלכה.

אפיק גיימז הדגישה בהצהרה שלה לתקשורת כי יש לה "מדיניות של אפס סובלנות" לשימוש בתוכנות רמאות. כמו כן ציינה החברה שבעוד שרמאות באי-ספורט מזיקה, איימבוטים ופריצות של המשחק מסוגם הפכים את המשחק לחמוץ בעבור רבים. 

מבחינת Epic Games יש פה, לכאורה, ירייה ברגל של עצמה כי היא מפסידה במהלך החרמתו של היוטיובר ג'רביס – גיימר מצליח שמפרסם את המשחק שלה עוד יותר – אבל כלל הנראה השיקול פה אחר. כמו מפתחות משחקים אחרות, חברת אפיק לא רוצה להסתכן בכך שגיימרים אחרים, וישרים יותר, יעזבו את הכותר שלה כי יהפכו למתוסכלים בגלל רמאים שהורסים את החוויה שלהם. זו כנראה הסיבה לפרידה הרשמית מג'רביס, שמהווה גם אקט של "למען יראו וייראו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים