"ארגונים נדרשים להגנת תחנות קצה – עם ניטור ותגובה לאיומים"

"זאת, בשל האיומים, שהולכים ונהיים מתוחכמים ומורכבים", כך אמר ליאור בן עמי, מנכ"ל SpikeIT

ליאור בן עמי, מנכ"ל SpikeIT. צילום: ניב קנטור

"המתקפות מתפתחות מדי יום. נוף האיומים משתנה וארגונים נדרשים לפתרונות אבטחת מידע והגנת סייבר חדשניים, שיתנו מענה אל מול האיומים, שהולכים ונהיים מתוחכמים ומורכבים. ארגונים נדרשים לפתרון הגנה שכולל סוכן יחיד שפועל פעולה כפולה – גם הגנת תחנות קצה (EPP) וגם ניטור ותגובה לאיומים על עמדות הקצה (EDR)", כך אמר ליאור בן עמי, מנכ"ל SpikeIT.

החברה ערכה היום (ב') במלון הרודס בהרצליה, בהפקת אנשים ומחשבים, את הכנס השנתי של סנטינל וואן, שאותה היא מייצגת בישראל. בן עמי דיבר במסגרת אירוע זה, שהתקיים בהשתתפות נציגי לקוחות החברה.

לדבריו, "סנטינל וואן הגדירה מחדש את תחום ההגנה על מחשבי הקצה. מחשבי הקצה נמצאים בימינו בכל מקום – ממחשבים ניידים ונייחים דרך מחשוב ענן, דטה סנטרים ועד למכשירי האינטרנט של הדברים, והופכים להיות חלק מהרשת הארגונית. לכן, הם חלק מההגנה ההיקפית הנדרשת".

הוא ציין כי "סנטינל וואן היא הראשונה לאחד את תחומי מניעת ההתקפות עם התגובה והנראות. הם מספקים מוצר אחד שלם, שנותן מענה למניעת וגילוי מתקפות סייבר, תגובה אוטומטית, ציד איומים והיכולת לראות ולחקור כל פעילות ברשת". כך, הסביר, החברה מספקת מוצרי ההגנה, כגון אנטי וירוס למחשבי קצה, מחשוב ענן, מחשוב וירטואלי ו-IoT. זאת, בעזרת פלטפורמה אוטונומית, מבוססת בינה מלאכותית".

"שינוי טקטוני"

"החברה מספקת לארגונים יכולת לערוך חקירה של כל מתקפה, מה מקורה, וכיצד להגיב ולתקן", הסביר. "ה-'שכל' שלה יודע לעבוד אוטונומית, אונליין ואופליין. מדובר בשינוי טקטוני מהעבר, שאז היו מזהים את החתימה של האיום. מוצרי סנטינל וואן מגנים בשתי רמות – האחת, סטטית. המנוע מביט על הקובץ וקובע האם הוא זדוני או לא, לפי 42 אלף מאפייני זדוניות שהוא למד לחפש. הרמה השנייה היא דינמית, התנהגותית. כך, ניתן להגן גם מפני קבצים נגועים וגם מפני מתקפות". בן עמי ציין כי "מוצרי החברה יודעים לעבוד על כלל סוגי הפלטפורמות בשוק – Windows, מכונות וירטואליות, לינוקס ו-Mac – וניתן להטמיע אותן בחצר הארגון, או בענן פרטי, ציבורי או היברידי".

לדברי בן עמי, "SpikeIT היא החברה היחידה בישראל שהיא מפיץ בעל ערך מוסף (VAD). הקמנו אותה לפני שבע שנים ומלבד ישראל, היא פועלת גם בגרמניה ובקפריסין. הרעיון שעמד לנגד עינינו עם הקמתה הוא למלא את החלל שבין האינטגרטור למפיץ שהוא 'מזיז קופסאות'. רצינו לייצג את ספקית ה-IT באופן מלא, ולהיות בקו הראשון מול המשווקים – וגם מול לקוחות הקצה".

לצד ייצוג של סנטינל וואן בישראל מזה 3.5 שנים, SpikeIT מפיצה בארץ גם את מוצרי האבטחה של Rapid 7 וספיירוס. בן עמי ציין כי מוצרי שלוש החברות הללו מוטמעים ביותר מ-70 חברות ממגזרים שונים, כגון בנקים, ביטוח היי-טק.

לסיכום הוא אמר ש-"נגיע עם סנטינל וואן לחברות הגדולות בישראל ונהווה ב-2020 תחליף לספקיות אבטחת המידע המסורתיות. מרכז הפיתוח של החברה, שיושב בארץ, מאפשר גמישות ומענה ישיר ללקוחות ארגוניים מקומיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים