סייסנס מעבה את שדרת ההנהלה

החברה מצרפת לשורותיה את בריאן גומבל לתפקיד מנהל הכנסות ראשי (CRO) ואת בריאן רובינס כסמנכ"ל הכספים

חברת סייסנס מינתה שני בכירים במטרה להמשיך להניע את הליך הצמיחה וההתרחבות הגלובלית. שני הבכירים משתלבים בדרג הניהולי הבכיר, וידווחו ישירות למנכ"ל החברה.

בריאן גומבל מונה למנהל הכנסות ראשי (CRO). במסגרת תפקידו יהיה גומבל אחראי על צוותי המכירות בכל הרמות והגדלת ההכנסות של החברה על ידי חיבור בין פונקציות המכירה והשיווק בחברה. לגומבל ניסיון של יותר מעשרים שנה במכירות גלובאליות. גומבל כיהן בחברת פורסקאוט כסגן נשיא בכיר למכירות עולמיות והוביל את צמיחת ההכנסות של החברה ליותר מפי ארבעה בארבע שנים. לאחר מכן היה חלק מההנפקה הציבורית המוצלחת בשווי מוערך של 400 מיליון דולר. לפני כן מילא גומבל תפקידי ניהול מכירות בטאריום ובמק'אפי.

בריאן רובינס מונה לסמנכ"ל הכספים בחברה, ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי על הפן הפיננסי, המשפטי והעסקי. רובינס מצטרף לסייסנס לאחר שכיהן כסמנכ"ל כספים בחברת סיילנס, שנרכשה על ידי בלקברי מוקדם יותר השנה. בעבר כיהן כסמנכ"ל כספים בחברת וריסיין, וכן כסמנכ"ל הכספים של AlienVault ו-CSC. קודם לכן, היה חבר הנהלה בכיר ב-NeuStar, שהונפקה בבורסת ניו יורק.

סייסנס הישראלית נבחרה לאחרונה לפלטפורמת הבינה העסקית המובילה על ידי Forrester Wave ו-Wisdom of Crowds. החברה אף הופיעה בדירוג Forbes Cloud 100 זו השנה השנייה ברציפות. בעקבות המיזוג שלה עם Periscope Data, החברה מעניקה שירות ליותר מ-2,000 לקוחות ברחבי העולם, בהם חברות פורצ'ן 500 וסטארט-אפים, המשתמשים בסייסנס על מנת להפוך נתונים לתובנות עסקיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים