ההיי-טקיסט המטייל מסרב לחזור לשגרה?

רצף חגי תשרי על חופשותיו המשפחתיות מאחורינו, אבל שוקי חג המולד האירופיים המציעים חופשה זולה ומלאת קסם, ממש מעבר לפינה ● חברת  התיירות השטיח המעופף מספקת נתונים על יעדי גיחות החורף הצפויים, וגם מציעה מבצע ברוח חגיגות השופינג און-ליין של נובמבר

01/11/2019 10:29
ההיי-טקיסט המטייל. צילום: ידיד לוי

נדמה כי "חגי תשרי" לשנה זו, על ימי החופשה והגשרים האינסופיים שסיפקו, הוציאו כבר את מרבית ההיי-טקיסטים הישראלים לחופשה המשפחתית השנתית בניכר. מזג האוויר מתקרר, השגרה חוזרת למסלולה, אבל בפתח כבר אורבת אירופה החורפית, על שוקי חג המולד הססגוניים, חופשות הסקי המושלגות ושלל ההפתעות שממתינות במרחק הקלקה און-ליין וטיסה קצרה מישראל.

מנתוני חברת התיירות השטיח המעופף עולה, כי עבור כ-60% מהנוסעים בחודשי החורף (נובמבר-מרץ), זוהי הנסיעה השנייה ויותר לאותה השנה. אורן כהן מגורי, מנהל השיווק והמכירות בשטיח המעופף מונה את הסיבות: "חגיגות הכריסטמס ברחבי אירופה, משחקי כדורגל אגדיים שנערכים בברצלונה ובמדריד וכמובן צניחת מחירי הטיסות והחבילות בחודשי החורף, יחד עם ירידת שערי המטבעות, יוצרים הזדמנות נהדרת בשביל הישראלים לחופשה נוספת".

אורן כהן מגורי, מנהל השיווק והמכירות, השטיח המעופף. צילום: רפי דלויה

כבר בימים אלו, יודעים למסור בחברה, כדאי להתארגן ולהזמין חופשה לכריסטמס הקרוב, זאת מכיוון שבמקומות רבים בעולם המגמה היא להזמין חופשות מראש, ובשל כך המלונות המבוקשים במרכזי הערים האירופיות המקושטות נתפסים במהירות. היעדים המבוקשים ביותר לגיחת התרעננות חורפית הם ברצלונה, מדריד ויעד עולה חדש היא העיר באטומי שבגיאורגיה.

בברצלונה מתקיימת החגיגה העיקרית לאורך רחוב הרמבלס המתויר, שמתמלא בקישוטים וסממני החג (זאת בתקווה שהמהומות שפרצו בעיר לאחרונה יישכחו), שוק הכריסטמס הפעיל מהיפים והמושקעים באירופה הוא שוק סנטה לוסיה, ברובע הגותי בעיר, ושווקים רבים נוספים פזורים ברחבי העיר, בהם השוק שליד הסגרדה לה פמיליה והשוק הקטן והמקסים בכיכר קטלוניה. הדחייה של משחק הקלאסיקו לחודש דצמבר מוסיפה אף היא סיבה למסיבה, כמו גם לאווירה התוססת שבעיר. גם מדריד מתקשטת לקראת החג המולד. המבנים המרשימים שבה עוטים קישוטים מרהיבים, והעיר כולה נוצצת באורות. שוק חג המולד בכיכר פלאזה מאיור הוא השוק הגדול ביותר במדריד, שנפתח מדי שנה בסוף חודש נובמבר בלב הכיכר הגדולה. בשוק מעל 100 דוכנים שיציעו מגוון פריטים ברוח החג, קישוטי חג מסורתיים, דוכני אוכל ודוכני מתנות.

מדריד מחכה להיי-טקיסט המטייל. צילום: יח"צ

בעיר באטומי, שהפכה כאמור ליעד תיירותי אטרקטיבי, ניתן ליהנות ממזג אוויר חורפי מתון, כאשר נדיר שהמעלות יורדות שם מתחת לאפס. עבור מי שאינו מוותר על השלג, במרחק שלוש שעות נסיעה מהעיר ממוקם אתר סקי מומלץ. שוק חג מולד מתקיים מדי שנה בכיכר אירופה, עם דוכני קישוטים נוצצים, אוכל מסורתי ומזכרות.

בצד הגיחות לאירופה, יעדים נוספים שזוכים לביקושים גבוהים לקראת עונת החורף הם יעדים מרוחקים וחמים יותר: סין, יפן, ארגנטינה, ברזיל ועוד. בהקשר זה מוסיף כהן מגורי, כי "הטיולים ליעדים הרחוקים צוברים תאוצה בשנים האחרונות, וכבר בימים אלו נרשמת עלייה של 20% בהזמנת טיולים מאורגנים. בשונה מטיול קצר לאירופה, ליעדים כמו סין ויפן שאינם יעדים דוברי אנגלית ובעלי תרבות שונה כדאי להגיע בטיול מאורגן עם מדריך דובר עברית ואוטובוס צמוד לנוחות המטיילים בדרכים לא מוכרות".

גם יעדים רחוקים. יפן, צילום: יח"צ

48 שעות של מבצעים מיוחדים ברכישת טיסות, חבילות נופש וטיולים מאורגנים און-ליין ביום המכירות הישראלי shopping il

בצד מבצעי החורף האטרקטיביים שמוצעים לישראלים אחרי חגי תשרי, את חבילות הנופש או הטיסות המוזלות במיוחד יוכלו הישראלים למצוא און-ליין בימי חגיגות המכירות השנתיים הבאים עלינו לטובה בחודש נובמבר. בצד טירוף יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי, מציע יום הקניות הישראלי shopping il מבצעים משלו.

בתוך כך, מודיעה השטיח המעופף, כי השנה תצטרף לראשונה לחגיגת הקניות הישראלית ברשת, שתיערך ל-48 שעות בלבד בתאריכים 6-7 בנובמבר. באתר השטיח המעופף תעלה לשונית מיוחדת בשם shopping il 2019, עם מבצעים והנחות בלעדיות על טיסות, חבילות וטיולים מאורגנים בתאריכים נבחרים, כדוגמת: טיול מאורגן ליפן, טיול מאורגן לסין, טיסות, חבילות נופש וטיולים מאורגנים לסוצ'י, לבאטומי ולברצלונה, טיסות וחבילות נופש למדריד ועוד. כהן מגורי מציין, כי "המחירים וההנחות הבלעדיות בחגיגות shopping il יחד עם ירידת שערי הדולר והיורו יוצרים הזדמנות מצוינת לחופשה חורפית במחיר זול במיוחד".

טיולים מאורגנים לסוצ'י. צילום: יח"צ

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רינה

    וואו, איזה שווה! אני הייתי בטיול מאורגן לסין דרך נתור והיה פשוט טיול מטורף, יש שם כל כך הרבה מקומות לראות, אם כבר לנסוע ליעד כזה אז רק במאורגן לדעתי, לא היינו צריכים להסתבך עם כלום וראינו כל כך הרבה דברים בזמן קצר והמדריך הסביר כל כך יפה את הדברים, אולי ננצל את המבצע לטוס שוב, נשמע בהחלט משהו לא לפספס

אירועים קרובים