וויסנטר הטמיעה מערכת תקשורת בענן בעמל ומעבר – בחצי מיליון ש'

המערכת מאפשרת לרשת הסיעוד מרובת הסניפים תקשורת תמידית ביניהם, כולל קווי אינטרנט ייעודיים וממשק ניהול למרכזיה הארגונית

גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר. צילום: עדי זלק וינר

עמל ומעבר, שמציעה שירותי בריאות וסיעוד, סיימה באחרונה פרויקט בן כחודשיים להטמעת מערכת תקשורת בענן של וויסנטר (Voicenter). היקף הפרויקט עומד על חצי מיליון שקלים.

הנוכחות של עמל ומעבר חולשת על כל הארץ, עם יותר מ-70 סניפים, ארבעה בתי חולים גריאטריים גדולים ושבעה בתי אבות קטנים. המערכת שהוצעה לה, שמתאימה לארגונים עם סניפים רבים, שנדרשת תקשורת תמידית ביניהם, כוללת קווי אינטרנט ייעודיים, בנוסף לממשק ניהול למרכזיה הארגונית. היא מוצעת בענן וכוללת ממשק ניהול בשירות עצמי, המאפשר למנהל ה-IT שליטה וניהול מרחוק מכל מקום ובכל שעה, לרבות שינוי הגדרות.

משום שלעמל ומעבר יש סניפים רבים, הייתה חשיבות מכרעת לתהליך הטמעת המערכת באופן מלא בכלל האתרים. לכן, וויסנטר סיפקה הדרכות מקיפות לבעלי תפקידים בחברה, בנוסף על מדריכים כתובים המותאמים לצרכיה.

גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר, אמר כי "הטכנולוגיה שפיתחנו, שהוטמעה בעמל ומעבר, מהווה פלטפורמה לניהול כלל פעילות הטלפוניה הארגונית תחת קורת גג אחת ובממשק אחד, ללא קשר לכמות ומיקום המשרדים. זאת, יחד עם יתרון שרידות המערכת הגבוה ש-וויסנטר מספקת ללקוחותיה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלון

    אז עכשיו אי אפשר יהיה להשיג את עמל ומעבר בטלפון... נהדר תתחדשו

אירועים קרובים