תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » IT פיננסי » וויסנטר הטמיעה מערכת תקשורת בענן בעמל ומעבר – בחצי מיליון ש'
גולן אשטן, מנכ"ל ווייסנטר. צילום: עדי זלק וינר

וויסנטר הטמיעה מערכת תקשורת בענן בעמל ומעבר – בחצי מיליון ש'

המערכת מאפשרת לרשת הסיעוד מרובת הסניפים תקשורת תמידית ביניהם, כולל קווי אינטרנט ייעודיים וממשק ניהול למרכזיה הארגונית

מאת 29 באוקטובר 2019, 17:02 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

עמל ומעבר, שמציעה שירותי בריאות וסיעוד, סיימה באחרונה פרויקט בן כחודשיים להטמעת מערכת תקשורת בענן של וויסנטר (Voicenter). היקף הפרויקט עומד על חצי מיליון שקלים.

הנוכחות של עמל ומעבר חולשת על כל הארץ, עם יותר מ-70 סניפים, ארבעה בתי חולים גריאטריים גדולים ושבעה בתי אבות קטנים. המערכת שהוצעה לה, שמתאימה לארגונים עם סניפים רבים, שנדרשת תקשורת תמידית ביניהם, כוללת קווי אינטרנט ייעודיים, בנוסף לממשק ניהול למרכזיה הארגונית. היא מוצעת בענן וכוללת ממשק ניהול בשירות עצמי, המאפשר למנהל ה-IT שליטה וניהול מרחוק מכל מקום ובכל שעה, לרבות שינוי הגדרות.

משום שלעמל ומעבר יש סניפים רבים, הייתה חשיבות מכרעת לתהליך הטמעת המערכת באופן מלא בכלל האתרים. לכן, וויסנטר סיפקה הדרכות מקיפות לבעלי תפקידים בחברה, בנוסף על מדריכים כתובים המותאמים לצרכיה.

גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר, אמר כי "הטכנולוגיה שפיתחנו, שהוטמעה בעמל ומעבר, מהווה פלטפורמה לניהול כלל פעילות הטלפוניה הארגונית תחת קורת גג אחת ובממשק אחד, ללא קשר לכמות ומיקום המשרדים. זאת, יחד עם יתרון שרידות המערכת הגבוה ש-וויסנטר מספקת ללקוחותיה".

וויסנטר הטמיעה מערכת תקשורת בענן בעמל ומעבר – בחצי מיליון ש' Reviewed by on . עמל ומעבר, שמציעה שירותי בריאות וסיעוד, סיימה באחרונה פרויקט בן כחודשיים להטמעת מערכת תקשורת בענן של וויסנטר (Voicenter). היקף הפרויקט עומד על חצי מיליון שקלים. עמל ומעבר, שמציעה שירותי בריאות וסיעוד, סיימה באחרונה פרויקט בן כחודשיים להטמעת מערכת תקשורת בענן של וויסנטר (Voicenter). היקף הפרויקט עומד על חצי מיליון שקלים. Rating: 0

תגובות (2)

  • Avatar

    דניאל חסון

    תותחים voice center

  • Avatar

    אלון

    אז עכשיו אי אפשר יהיה להשיג את עמל ומעבר בטלפון…

    נהדר תתחדשו

הגיבו