אינסייט פרטנרס, מהמשקיעות הגדולות בהיי-טק הישראלי, מגיעה לתל אביב

הקרן השקיעה בארץ יותר מ-700 מיליון דולר בחברות כגון וויקס, צ'קמרקס, ווקמי ומאנדיי ● הסניף שלה בתל אביב יהיה השני בלבד בעולם - לצד המטה בניו-יורק

אחת מקרנות הון-הסיכון הבולטות "עולה" לישראל. אילוסטרציה: BigStock

קרן אינסייט פרטנרס, מהבולטות שבקרנות הון-הסיכון והפרייבט אקוויטי, הודיעה היום (ב') כי היא פותחת משרד בתל אביב. מדובר במשרד השני שלה בעולם, לצד המטה, שנמצא בניו-יורק.

אינסייט פרטנרס נוסדה ב-1995 ומנהלת כיום נכסים בסך של יותר מ-20 מיליארד דולר. הקרן מתמקדת בתחום התוכנה והשקיעה ביותר מ-300 חברות, ש-93 מהן עשו אקזיט – על פי Crunch Base. סכום ההשקעות שלה בישראל עומד על יותר מ-700 מיליון דולר בלמעלה מ-15 חברות, בהן צ'קמרקס, שפועלת בתחום אבטחת האפליקציות; לייטריקס, שפיתחה אפליקציות לעריכת תוכן; מאנדיי (Monday.com), שהפלטפורמה שלה עוסקת בניהול פרויקטים בארגונים; ו-ווקמי, שפיתחה מערכת לניווט משתמשים באתרים ואפליקציות. בין החברות הבינלאומיות שבהן היא השקיעה נמצאת טוויטר. עד היום היא ליוותה, בשיתוף עם חברות השקעה, יותר מ-40 הנפקות, לרבות זו של וויקס.

בקרן אומרים כי פתיחת המשרדים בתל אביב תיתן ליזמים וסטארט-אפים מקומיים גישה קלה יותר "לניסיון ולמומחיות בינלאומית רבת שנים בבניית חברות בתחום התוכנה". הצוות שלה כולל מומחים בתוכנה ויותר מ-50 מלווי צמיחה, שמתמחים בכל ההיבטים התפעוליים ותומכים בחברות לאורך כל תהליך הגדילה וההתרחבות שלהם, תוך מתן כלים מתאימים למנהליהם.

"האקו-סיסטם וקהילת המו"פ בישראל – מהמובילים בעולם"

"כמשקיעי צמיחה, אנחנו מעמיקים את נוכחותנו בישראל, שפועלים בה אקו-סיסטם טכנולוגי וקהילת מו"פ מהמובילים בעולם", אמר ג'ף הורינג, מייסד אינסייט פרטנרס. "כאחד ממשקיעי הפרייבט אקוויטי הראשונים בענף התוכנה, אנחנו ממנפים את ניסיוננו בעשורים האחרונים ואת יכולתנו להשקיע הן בשלבים מוקדמים והן בשלבים מאוחרים של חברות כדי לתמוך בצמיחתם ובהתרחבותם הבינלאומית של מרכזי חדשנות בכל העולם. אנחנו מחויבים להביא את מומחיותנו בתוכנה לשוק הישראלי".

"יש לנו חברות שהשקענו בהן בסדרה A ותמכנו בהן עד ההנפקה, ומה שמניע אותנו הוא היכולת והאפשרות להיות שותפים אמיתיים של חברות משנות שוק לאורך כל המסע שלהן", מסר דניאל ארונוביץ', חבר בצוות ההשקעות במשרד אינסייט פרטנרס בתל אביב. "אנחנו מחויבים לפעול בשקיפות בתהליך גיוס ההון, על ידי מתן משוב ישיר ונהיר והצגת תנאים ברורים במסגרת הצעות ההשקעה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גיל ניב

    אשמח לדעת האם וכיצד ניתן להשקיע בקרן תודה גיל 0537786002

אירועים קרובים