לצד חילופי המנכ"ל: סרוויס נאו פרסמה תוצאות טובות מהצפוי

הכנסות החברה זינקו ב-32% ל-885.83 מיליון דולר - כ-130 אלף דולר יותר ממה שצפו האנליסטים ● סרוויס נאו עקפה את התחזיות גם ברווח למנייה Non-GAAP

ג'ון דונהיו, מנכ''ל סרוויס נאו שעובר לנייקי. צילום: יח"צ

סרוויס נאו הציגה לפני ימים אחדים תוצאות חיוביות לרבעון השלישי של השנה, שהיו טובות מתחזיות האנליסטים. התוצאות פורסמו לצד הידיעה על חילופי המנכ"לים: ביל מק'דרמוט יכהן מעתה כמנכ"ל החברה, לאחר שעזב את סאפ, במקומו של ג'ון דונהיו, שיעבור לנהל את נייקי.

במהלך הרבעון, ההכנסות של סרוויס נאו זינקו ב-32% ל-885.83 מיליון דולר לעומת צפי אנליסטי להכנסות של 885.7 מיליון. יש לציין שהחברה עקפה את תחזיות האנליסטים בסעיף זה בכל ארבעת הרבעונים האחרונים. גם הרווח הנקי שלה למנייה שלא על פי GAAP היה גבוה מהצפוי ועמד על 99 סנט בהשוואה לצפי של 89 סנט. זאת, לאחר שהוא צמח ב-45.6%.

עוד מראים הנתונים כי הרווח הגולמי האמיר ב-77% ל-685 מיליון דולר, הרווח התפעולי לפי GAAP גדל ב-6% ל-56.3 מיליון והרווח התפעולי שלא לפי חישוב זה צמח ב-26% ל-228.2 מיליון. במהלך הרבעון ביצעה סרוויס נאו 43 עסקות בסכום של יותר ממיליון דולר, ובסופו היו לחברה 809 לקוחות עם עסקות בסכומים אלה.

דונהיו אמר לאחר פרסום התוצאות כי "שוב הצגנו רבעון חזק, תוך התמקדות בהצלחתם של הלקוחות שלנו. בדרך זו הרחבנו את נוכחותנו ב-500 החברות הגדולות של פורצ'ן ב-75%. חברות פונות אלינו כשהן מבקשות לבצע השקעות כדי לעבור דיגיטליזציה, ובדרך זו לשפר את תפוקתן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים