הישג למיקרוסופט: נבחרה כמקום העבודה הטוב ביותר ללהט"בים

ארגון Out & Equal החליט להעניק לה את התואר עקב "מחויבות היסטורית ומתמשכת לעובדים להט"בים" ו-"העלאת הרף בתחום השוויון במקומות העבודה" ● בדרך היא גברה על חברות כגון יבמ ואקסנצ'ר, שאף הן הגיעו לגמר

משאית הנוצות של מיקרוסופט במצעד הגאווה בתל אביב בשנה שעברה. צילום: יח"צ

מיקרוסופט תומכת מזה מספר שנים בלהט"בים, בין אם בעובדיה הגאים ובין אם בקהילה הגאה באופן כללי. כעת, התמיכה הזאת מניבה פירות גם לה עצמה: החברה צוינה על ידי ארגון Out & Equal כמקום העבודה הטוב ביותר ללהט"בים – כך פורסם לפני ימים אחדים. בדרך היא גברה על יבמ, אקסנצ'ר, וואלאס פארגו וקלורוקס -חברה שמציעה מוצרים בתחומים שונים ולדבריה מחויבת לזכויות אדם ובעלי חיים, ולמלחמה בשינויי האקלים.

ב-Out & Equal אומרים כי "פרס המצוינות בעבודה ניתן למעסיק שיש לו מחויבות היסטורית ומתמשכת לשוויון לעובדים להט"בים בסביבת העבודה שלו. לאותו מעסיק יש היסטוריה לא רק של העלאת הרף בתחום השוויון במקומות העבודה, שאחרים יכולים ללכת בעקבותיו, אלא הוא גם עוזר למאמצי המגוון וההכלה של חברות אחרות".

תואר נוסף שמעניק הארגון ניתן ללהט"בים שעושים רבות למען מגוון והכלה במקום העבודה שלהם. בין הזוכים בתואר השנה ניתן למצוא את צ'ארלי וודוורד מ-VMware ואת אנה פלגריני, מנהלת התחום המשפטי של אובר בברזיל ומובילת קבוצת הגאווה שלה בדרום אמריקה.

אסף רפפורט, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל, מרב בהט, סמנכ"לית משאבי האנוש, ועובדים נוספים מהחברה על המשאית שלה במצעד הגאווה בתל אביב ב-2018. צילום: יח"צ

אסף רפפורט, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל, מרב בהט, משנה למנכ"ל, ועובדים נוספים מהחברה על המשאית שלה במצעד הגאווה בתל אביב ב-2018. צילום: יח"צ

בין הזוכות בעבר: יבמ, גוגל ו-דל

מיקרוסופט תומכת מזה מספר שנים בקהילת הלהט"ב, כולל בישראל. כך, החברה הפעילה משאיות במצעדי הגאווה האחרונים בתל אביב, תרמה לארגונים גאים, בהם מעברים למען הקהילה הטרנסג'נדרית, ולקבוצת העובדים הלהט"בים שלה, GLEAM, יש שלוחה בישראל – בראשותו של קובי מימון. מיקרוסופט אף הייתה בין התומכות במחאת הלהט"ב בקיץ שעבר, מקיימת אירועי גאווה לעובדי החברה, ובאירועי הגאווה הכלליים האחרונים האירה את האב הסטארט-אפים שלה בתל אביב בצבעי הקשת, לאות הזדהות עם הקהילה.

ארגון Out & Equal מעניק את תואר המצוינות למען הלהט"בים במקומות העבודה מאז שנת 2000. בין חברות ההיי-טק שזכו בו במרוצת השנים נמצאות יבמ (שזכתה בו פעמיים), NCR, סאן, אקסנצ'ר, גוגל ו-דל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים