טרנד מיקרו רכשה חברה לאבטחת ענן ב-70 מיליון דולר

קלאוד קונפורמיטי פועלת למניעת סיכוני אבטחה בענן הנובעים מקונפיגורציות שגויות – "סיכונים שארגונים רבים מתעלמים מהם", לפי הרוכשת

טרנד מיקרו

טרנד מיקרו רכשה את קלאוד קונפורמיטי, שפועלת בתחום ניהול סיכוני אבטחה בענן שנובעים מתצורות (קונפיגורציות). היקף הרכישה לא פורסם, אולם במדיה הטכנולוגית בארצות הברית דווח שהוא עומד על כ-70 מיליון דולר.

המניע לרכישה, על פי טרנד מיקרו, הוא להבטיח אבטחה בענן בלי הפרעה לאופן שבו הלקוחות הארגוניים מנהלים את עסקיהם. הרכישה, כך לפי ענקית האבטחה, נועדה "למניעת סיכוני אבטחה בענן הנובעים מקונפיגורציות שגויות – סיכונים שארגונים רבים מתעלמים מהם". ההיצע של קלאוד קונפורמיטי מצטרף לזה של טרנד מיקרו בתחום אבטחת הענן ומוסיף יכולות משלימות, שמזהות ומתקנות באופן אוטומטי מגוון רחב של בעיות קונפיגורציה של תשתיות ענן. נוסף על כך, הפתרון מבצע אופטימיזציה של עלויות ומסייע לעמידה בתקנים וברגולציות בענף, כמו PCI, GDPR, HIPAA ו-NIST.

קלאוד קונפורמיטי הוקמה לפני ארבע שנים, מעסיקה 50 עובדים ומגנה על עומסי העבודה של AWS עבור 125 לקוחות ארגוניים. החברה הוקמה בסידני, והוכרה כשותפה הטכנולוגית של AWS לשנת 2019 עבור אוסטרליה וניו-זילנד. הנרכשת גייסה מאז הקמתה כ-3.2 מיליון דולר.

"רוב מכריע של כשלי האבטחה בענן – באשמת הלקוח"

על פי גרטנר, "עד 2023, לפחות 99% מכשלי האבטחה בענן יתרחשו באשמת הלקוח. ארגונים שיטמיעו מערכות לניהול סיכוני אבטחה בענן הנובעים מקונפיגורציות שגויות (CSPM  – ר"ת Cloud Security Posture Management) ויפרסו אותן גם למערך הפיתוח – יצמצמו בשיעור של 80% את מספר אירועי האבטחה הקשורים לענן הנובעים מתצורות אלה".

לדברי אמרה אווה צ'ן, מנכ"לית טרנד מיקרו, "מאז שהענן נולד, לפני יותר מ-10 שנים, התמקדנו בבניית פתרון אבטחה אינטגרטיבי – בשונה מיצרנים אחרים, שמנסים לתפור ביחד טכנולוגיות ענן נבדלות". צ'ן הוסיפה כי "בעת שחברות רבות נוספות עוברות לענן, הלקוחות שלנו חשים שהם פועלים בגישה של המערב הפרוע בכל הנוגע ליישום שירותי ענן, המלווה בסיכונים לא מנוהלים. אנחנו מבינים היטב את היישומים הללו ואת הסיכונים הכרוכים בהם".

בשנה שעברה, ענקית אבטחה אחרת – פאלו אלטורכשה את רד לוק, המתחרה העיקרית של קלאוד קונפירמיטי, תמורת 173 מיליון דולר. אבטחת הענן ההיברידית של טרנד מיקרו – שקלאוד קונפירמיטי תהפוך לחלק ממנה – מהווה רבע מהמכירות השנתיות שלה, בסך של כמיליארד דולר.

עסקה זו היא הרכישה הראשונה של טרנד מיקרו מאז נובמבר 2017, אז היא קנתה את ספקית יישומי האינטרנט אימוניו.

 

 

 

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים