חופשה על המים עם טוויסט של בריאות

חברת אושיאניה קרוזס משיקה את אקוומר (Aquamar) - מרכז בריאות וספא חדש, שיפעל על כל שש אוניות הצי החל מהחורף הקרוב ויציע אוסף שלם של פעילויות בריאות על הסיפון ובחוף, המעודדים אורח חיים בריא ומיועדים לשוחרי בריאות

20/10/2019 08:41
ההיי-טקיסט המטייל. צילום: ידיד לוי

השמים הפתוחים וטיסות הלואו-קוסט פתחו את מגוון האפשרויות לחופשות חלומיות בפני קהלים שלא נהנו מהן קודם לכן, ונדמה כי מגמה דומה עוברת על שוק ההפלגות: מה שנחשב עד לפני שנים ספורות כחופשת פנטזיה לעשירים בלבד, הפך למוצר צריכה פופולארי עם עשרות אלפי ישראלים שמצביעים ברגליים – ומשכשכים במים. אין ספק: טרנד הקרוזים כובש בסערה את שוק הנופשים הישראלי, עם עלייה של עשרות אחוזים בביקושים לחופשות על אוניית פאר. מגוון יעדי ההפלגות המוצע הולך ומתרחב, כמו גם טיולי הקונספט המיוחדים, שנועדו לתת מענה למגזרים ייעודיים. החופשה על המים מתאימה לזוגות, למשפחות עם ילדים, לרווקים, לקהל הדתי ולבני הגיל השלישי: לכל אחד יש משהו אטרקטיבי עבורו על הסיפון. הפלגות רבות לא יוצאות לדרך מנמלי ישראל, ומזמינות את הקהל הישראלי להצטרף לסיפון בנמלי אירופה, אמריקה ואחרים. לא מדובר בחופשות זולות, אך בהחלט בתמורה מחדשת, מרגשת, מפנקת ועשירה ב"פאן".

ים בלי חול. צילום: יח"צ

סיורי בריאות אקזוטיים

במסגרת התחרות הגוברת בענף על כיסו וטעמו של התייר הישראלי, מציעות כיום החברות השונות גם סיורי קונספט קולינאריים, סיורים אמנותיים, סיורים היסטוריים, סיורי צילום ואחרים. בתוך כך, חברת הפלגות היוקרה אושיאניה קרוזס משיקה את אקוומר (Aquamar), מרכז הבריאות והספא שיפעל על כל שש אוניות הצי החל מהחורף הקרוב. כחלק מפרויקט השדרוגים ומתיחת הפנים שעובר המותג OceaniaNEXT – מרכז הבריאות והספא החדש לא יסתפק בטיפולים המסורתיים, אלא יציע אוסף שלם של פעילויות בריאות על הסיפון ובחוף, המעודדים אורח חיים בריא ומיועדים לשוחרי בריאות. "האורחים שלנו אוהבים איזון, הם אקטיביים. כיום, אנשים לא רק חיים לאורך יותר זמן, הם גם חיים בצורה בריאה וטובה יותר", אומר בוב בינדר, נשיא ומנכ"ל אושיאניה קרוזס.

פינוק הפינוקים. צילום: יח"צ

במסגרת תןכנית ENRICH מציעה החברה מגוון סמינרים בנושא אורח חיים בריא וסיורי בריאות. סיור בריאות מפנק במיוחד הוא רפלקסולוגיה על סירת "Rice Barge" בבנגקוק, תאילנד. בעודם משייטים על סירת עץ היסטורית במים הרגועים של נהר צ'או פראיה בבנגקוק, האורחים ייהנו מרפלקסולוגיה – טיפול רגליים שנחשב כמגביר את תחושת הרוגע ומפחית את הכאב. רפלקסולוג מומחה יפעיל לחץ על כפות הרגליים, על סמך תרשים המפרט את האיברים ומערכות הגוף המתאימות ובכך יביא לטיפול מדויק ואפקטיבי.

סיור אקזוטי אחר הוא סיור בריאות ומיינדפולנס ביקב וינה קאסה מרין בסנטיאגו דה צ'ילה. חוויה ייחודית זו מחברת בין יוגה, נשימות פרנאיאמה ומדיטציה עם ארוחת צהריים גורמה ביקב הבוטיק הציורי וינה קאסה מרין, שם האורחים יוכלו ללמוד על היסטוריית המקום. בסיביליה שבספרד יתקיים סיור "נפלאות האפיתרפיה", שבמסגרתו יבקרו המסיירים בחוות דבורים בחיק הטבע האנדלוסי, יגלו את היתרונות הרבים של אפיתרפיה, המתמקדת בסגולות המרפא של מוצרי דבורי הדבש, כמו דבש, אבקה, ג'לי מלכות ואפילו ארס דבורים. מומחה האפיתרפיה המתגורר במקום ימחיש את היתרונות של כל מוצר, החל מהגברת המערכת החיסונית וכלה בהקלת כאבים.

בצד אלו, יוצאים בחברה עם תפריט המטבח הבריא, הכולל מגוון רחב של מנות על בסיס צמחוני, מיצים, שייקים וקערות אנרגיה. מבין המנות לדוגמה: מוזלי תפוח ירוק עם פיסטוק, פקאן וצימוקים, או טוסט לחם איכרים עם אבוקדו – לארוחת בוקר, סלט וואקמה עם שומשום לארוחת צהריים ונודלס עם אצות ים ירוקות ופאפיה, או דלעת קלויה עם אורגולה, מנגו, צנון שחור ולבבות דקל – לארוחת ערב. למי שלא מסתפק באוכל הבריא, במסגרת תכנית ENERGIZE יתקיימו במתחמי הספא והבריאות החדשים שעל גבי הסיפון שיעורי ספורט, כמו יוגה, פילאטיס ספינינג ואימונים אישיים בחדר הכושר החדשני.

תאריכי פתיחת מרכז הבריאות והספא "אקוומר" באוניות אושיאניה:
אוניית ריביירה – 5 בדצמבר 2019.
אוניית סירנה – 7 בדצמבר 2019.
אוניית נאוטיקה – 7 בדצמבר 2019.
אוניית רגאטה – 6 בינואר 2020.
אוניית אינסיניה – 8 בינואר 2020.
אוניית מרינה – 22 בינואר 2020.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים