האם ג'ניפר אניסטון תיעדה בטעות קוקאין בתמונת הסלפי שהעלתה לאינסטגרם?

היא עשתה גיחת בכורה לאינסטגרם שלשום (ג'), אחרי הימנעות מנוכחות בזירת הרשתות החברתיות הלוהטת, פתחה חשבון והעלתה סלפי עם חמשת חבריה ל-Friends - אבל אז חדי העין שמו לב לכתמים לבנים מוזרים בתמונה, וחרושת השמועות החלה

כוכב אינסטגרם כולל כל הבלאגן. ג'ניפר אניסטון. צילום אילוסטרציה: BigStock

כוכבת הסדרה מיתולוגית "חברים", ג'ניפר אניסטון בת ה-50, הפתיעה את מעריציה ואת חבריה המפורסמים כאחד כשהצטרפה לאינסטגרם שלשום (ג'). וזו לא הייתה סתם הופעת בכורה: היא העלתה פוסט ראשון מושלם – סלפי שלה ושל חבריה מ-Friends, השחקנים ליסה קודרו, קורטני קוקס, מאט לה בלאנק, דיוויד שווימר ומת'יו פרי. כתוצאה מהמהלך השיגה אניסטון בתוך פחות מיממה יותר מ-8.6 מיליון עוקבים, ובכך שברה שיא אינסטגרמי קודם לריבוי-עוקבים-מהיר, שהיה שייך לנסיך הארי ולרעייתו מייגן מרקל. היא אף שברה שיא גינס בכך שהשיגה מיליון עוקבים בתוך חמש שעות בלבד.

נכון לכתיבת שורות אלו, אגב, היא כבר יכולה להתגאות ב-11.6 מיליון עוקבים. אבל בהחלט אפשרי שמניינם של אלו רק ינסוק עוד. הסיבה לכך היא שמלבד חגיגת החברים והמעריצים, הספקולציות על איחוד קרוב ושאר תופינים, הצילום המלבב והגיחה הדרמטית לאינסטה גם הניעו חרושת שמועות לא הכי נעימה. ומסקרנת.

 

View this post on Instagram

 

And now we’re Instagram FRIENDS too. HI INSTAGRAM ??

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on


זה החל כשחדי העין הבחינו בתמונה בדבר מה מוזר – משמאלה של אניסטון, ובסמוך לראשו של פרי, נראה טלפון נייד כהה ועליו כתמים לבנים. המסקנות והחשדות החלו לעוף לכל עבר ברשת במהירות האור כשההנחה הרווחת, גם בהתבסס על פרטים מהיסטוריית חיי חברי הקאסט של "חברים", היא שמדובר בקוקאין שתועד כנראה בטעות בתמונת הסלפי, אשר צולמה בארוחת ערב שנערכה ביום ג' בביתה של קוקס.

עיתונאי הבידור ג'ק גרמנס מאתר החדשות האוסטרלי news.com.au טוען שיש לו מענה שיפריך את החשדות שמדובר בחומר הלבן המאוד מסוים שהתגנב לתמונת האינסטגרם. הוא שוחחה עם פרופ' גייל ספרינג מאוניברסיטת RMIT, מומחה בפרשנות פורנזית של צילומים, שאמר כי: "אני חושב שזו רק השתקפות. כשאתה מסתכל על שאר התמונה יש כתמים לבנים שמשתקפים מעל משטחים מבריקים. ממש מימין לטלפון נראה שיש מגש כלשהו, יש בו אותן השתקפויות אור. אם אתה מסתכל בזהירות לימין ראשו של מת'יו פרי, יש השתקפות נוספת".

בין אם זה אכן קוק או השתקפות בלבד, הספקולציות הפכו לוויראליות בשניות, כנהוג במחוזות הרשתות החברתיות, ועכשיו מעניין אם חגיגות הבכורה של אתמול עדיין משמחות את אינסטון ואת חבריה ומעריציה כבראשונה, וגם האם השחקנית הפופולרית לא מתחרטת על הבחירה להכניס את הבהונות העדינות שלה לביצה המבעבעת של המדיה החברתית בכלל ושל אינסטה בפרט.

 

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סהר

    המגן מסך https://mobile.twitter.com/kate_mlp/status/1184696851511033858

  2. קובי

    היי יעל , כן שלחי תמונה זה יעזור להרגיע את הנושא שלדעתי לא מעניין אף אחד שיש לו חיים כנראה שלי ולך אין חיים אני צוחק נתקלתי בזה וכרגיל סתם כתבה חסרת טעם וריח

  3. יעל

    זה המגן באטמן של מת'יו פרי לטלפון יש לי תמונה אם בא לכם?

אירועים קרובים