כנס NEXT של היטאצ'י ונטרה – ההכרזות; חלק ב'

כ-2,000 מנהלים ומקצוענים השתתפו השנה בכנס NEXT של היטאצ'י ונטרה, שבו הכריזה החברה, בין היתר, על המכונה העצומה והגדולה מסוגה בעולם, המכונה Virtual Storage Platform VSP 5000, המספקת ביצועים שוברי שיא של 21 מיליון IOPS ומסוגלת להתרחב להיקף אחסון עצום של 69 פטה

16/10/2019 11:57
שלט ברוכים הבאים לכנס NEXT של היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

היטאצ'י ונטרה, חברה פרטית בבעלותה המלאה של היטאצ'י היפנית הגלובלית, שבבעלותה יותר מ-400 חברות ומחזורה השנתי כ-100 מיליארד דולר, grfv זו השנה השלישית את כנס NEXT הבינלאומי ללקוחותיה, לשותפיה ולמנהליה. החברה, הזכורה היטב זה 30 שנה בשמה עד לפני שנתיים – HDS, מאמינה, כמיטב המסורת היפנית, שכדי למשוך לקוחות מספיק לייצר מוצרים ופתרונות מצוינים טכנולוגית, והם כבר ייקנו.

החברה הכריזה בכנס על שלל מוצרים ופתרונות, ובמרכזם על המכונה העצומה והגדולה מסוגה בעולם, המכונה Virtual Storage Platform VSP 5000 – מערך אחסון פורץ מעטפת הביצועים, האמינות והגידול, המקובלים בתעשייה.

הבסיס לתשתית הארגונית המודרנית של היום

סדרת Hitachi VSP 5000 מספקת את הבסיס לליבת אחסון הנתונים עבור כל הפעילות העסקית הדיגיטלית. בהיטאצ'י ונטרה אומרים כי הסדרה היא בעלת המהירות וההיקפים הנדרשים כדי לתמוך בעומסי העבודה הקיימים, וכן בעומסי נתונים חדשים ואינטנסיביים, שנובעים מהמולטי קלאוד ומהבינה המלאכותית. מדובר בפתרון גמיש מספיק כדי לאחסן נתוני בלוקים וקבצים, ולתמוך במגוון עומסי העבודה בארגון – החל מאפליקציות עסקיות מסורתיות ועד לקונטיינרים ומיינפריים. כך, ה-VSP 5000 מאפשר לאחד עומסי עבודה כדי להשיג יעילות תפעולית מרבית.

ארכיטקטורה חדשה לחלוטין

ה-VSP 5000 הוא מערך אחסון פלאש חדש לארגונים גדולים, שתוכנן כדי לנצל במלואה ארכיטקטורות SAS, NVMe ו-SCM, וכדי לספק ביצועים ועמידות טובים. בזכות עבודה על בסיס מערכת Hitachi Accelerator Fabric, זהו מערך מבוסס פרוטוקול NVMe flash מהיר. מדובר בפרוטוקול חדש, המאפשר גישה מהירה לכלי אחסון. הוא מסייע למשתמשים לקבל תובנות ולהגיע לתוצאות עסקיות מהר יותר, עם קצבים של עד ל-21 מיליון IOPS. בהיטאצ'י מבטיחים שארגונים שישתמשו בו יראו שיפור משמעותי גם בזמני התגובה של יישומים שונים, עד לרמה נמוכה של 70 מיקרו-שנייה.

סדרת ה-VSP 5000 עם ה-Hitachi Dedupe Optimizer החדש משתמשת באלגורתמים מתקדמים של לימודי מכונה, שמסוגלים לבצע אופטימיזציה של דה דופליקציה תוך כדי תנועה, בהתבסס על גודל הבלוק ומאפיינים נוספים. האופטימיזציה הזו, שמתרחשת בין הדה דופליקציה In line ל-Post process, מביאה את מזעור הנתונים עד לרמה של 7:1, עם השפעה מינימלית על הביצועים.

כמו כן, באמצעות ארכיטקטורת ה-IO בעלת מנגנוני ההגנה העצמית ומארג העמידות בעל ארבע השכבות מתקבלת זמינות מקסימלית – של 99.999999%.

מיצובה של היטאצ'י ונטרה: מעל 10,000 לקוחות בעולם, בהם תשעה מעשרת הבנקים הגדולים, יותר מ-2,000 שותפים ועוד, כמפורט בתמונה. צילום: פלי הנמר

מיצובה של היטאצ'י ונטרה: מעל 10,000 לקוחות בעולם, בהם תשעה מעשרת הבנקים הגדולים, יותר מ-2,000 שותפים ועוד, כמפורט בתמונה. צילום: פלי הנמר

מודרניזציה בתפעול הדטה סנטר

תחום נוסף שבו ה-VSP 5000 פועל הוא מודרניזציה בדטה סנטר הארגוני, תוך עמידה בדרישות לרמות שירות בטווח רחב של עומסי עבודה ועם מודלים של הפעלה מהקצוות לליבה לסביבות מרובות העננים.

ה-Hitachi Ops Center החדש מביא את טכנולוגיית הבינה המלאכותית לניהול ותפעול תשתית ה-IT. בכך הוא משפר את קבלת ההחלטות ומבצע מודרניזציה בתהליכי אספקת המשאבים, כדי להשיג החזר מרבי על ההשקעה. הפתרון מבוסס על תפיסת הדטה סנטר האוטונומי. הוא מבצע אוטומציה של 70% מהמשימות, ומציע תובנות מהירות ומדויקות לאבחון של בריאות המערכת ולשמירה על פעילות הנתונים במצב טוב.

לקוחות יכולים לבצע מודרניזציה מידית של תשתית האחסון הקיימת שלהם באמצעות מינוף מודל VSP 5000 לווירטואליזציה של מערכות קיימות, ולהפחית את העלות בעלות הכוללת בעד 20%. יש לציין שהווירטואליזציה מביאה את כל שירותי הנתונים הזמינים ב- VSP 5000 גם למערכות ישנות יותר.

חבילת ה-VSP Cloud Connect מוסיפה שער גישה (Gateway) לאחסון קבצים HNAS 4000, כדי להעביר נתונים לענן הציבורי ולשחרר נפחים נוספים בדטה סנטר. נתונים המועברים לענן הציבורי מועשרים במטה דטה, כדי לסייע באינדוקס ובחיפוש שלהם.

שרידות ואמינות של 8 תשיעיות במקום 6 בממוצע של הפתרונות הרלוונטיים. צילום: פלי הנמר

שרידות ואמינות של 8 תשיעיות במקום 6 בממוצע של הפתרונות הרלוונטיים. צילום: פלי הנמר

גמישות כדי להשיג אופטימיזציה של כל עומס עבודה

עוד מציינים בחברה שמערכת ההפעלה SVOS (ר"ת Hitachi Storage Virtualization), שעליה מבוססת סדרת ה-VSP 5000, היא ארכיטקוטרה לסקייל אאוט, ביצועי NVMe ולמידת אחסון, כולל SCM. היא משלבת את הבינה המלאכותית, שמסוגלת לבצע התאמות לתנאים משתנים ואופטימיזציה לכל עומס עבודה, להקטין עלויות אחסון ולחזות בעיות שעלולות להפריע לפעילות.

הארכיטקטורה שלה ניתנת לשדרוג, ולכן היא מאפשרת גישור בין טכנולוגיות אחסון קיימות ונפוצות לבין התקדמויות חדשות בטכנולוגיה, כגון SCM ו-NVMe על גבי Fabrics. זאת, ללא צורך בהחלפה מלאה של מערכת או השקעות נוספות בחומרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים