סוכנות יוניצ"ף של האו"ם תקבל תרומות במטבעות וירטואליים

זו תהיה הסוכנות הראשונה של האו"ם, שפותחת את הדלת לאפשרות להעביר לה תרומות המבוססות על מטבעות וירטואליים, והיא הקימה קרן מיוחדת שמוקדשת לדרך התשלום הזאת

כסף חסר נוכחות פיזית. ביטקוין. אילוסטרציה: 3DSculptor, BigStock

יוניצ"ף (UNICEF – United Nation's Children's Emergency Fund) – קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים – הודיעה במפתיע שהיא תקבל, תפרע ותחזיק תרומות שיתקבלו באמצעות מטבעות קריפטוגרפים.

מדובר בסוכנות הראשונה של האו"ם, שפותחת את הדלת לאפשרות להעביר לה תרומות המבוססות על מטבעות וירטואליים, והיא הקימה לצורך כך קרן מיוחדת, המוקדשת לדרך התשלום הזאת. עם זאת, נכון לעכשיו, המטבעות היחידים שבהם ניתן יהיה להעביר לסוכנות תרומות המבוססות על טכנולוגיית בלוקצ'יין הם ביטקוין ואת'ריום.

למעשה, התרומה הראשונה שתועבר לקרן המטבעות הקריפטוגרפים של יוניצ"ף תהיה של קרן את'רום, התומכת ותורמת לפיתוח של הפלטפורמה. התרומה הזאת, כמו גם אחרות, מיועדת למימון טכנולוגיות המבוססות על קוד פתוח, שמטרתן להועיל לילדים ולבני נוער ברחבי העולם.

"מדובר במיזם חדש ומרתק עבור יוניצ"ף", אמרה המנהלת הביצועית של הסוכנות, הנרייטה פור. "אם לכלכלות ולכספים דיגיטליים יש את הפוטנציאל לעצב את החיים של הדורות הבאים, אז חשוב שנחקור את ההזדמנויות ששהם מעניקים. זו הסיבה מדוע הקמת הקרן הקריפטוגרפית היא משמעותית ומהווה צעד מבורך קדימה בעבודת הפיתוח והסיוע ההומניטרי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים