מלם תים הודיעה על שני מינויים חדשים

חגי גולדשטיין ינהל את חטיבת המכירות ואת פעילות היועצים באגף TMS של מלם תים, ואילו זאב גל-צור ינהל את חטיבת המוצרים ב-Team Software של החברה, במקביל לתפקידו כמוביל המגזר הפיננסי

מימין: חגי גולדשטיין, מנהל חטיבת המכירות ופעילות היועצים באגף TMS של מלם תים; זאב גל-צור, מנהל חטיבת המוצרים ב-Team Software, ומוביל המגזר הפיננסי במלם תים. צילום: יח"צ

חגי גולדשטיין התמנה למנהל חטיבת המכירות ופעילות היועצים באגף TMS (ר"ת Team Managed Services), במלם תים.

גולדשטיין – אשר עובד בחברה מזה שבע שנים, ולו תואר BSC בהנדסת תעשיה וניהול – הוא מנהל ותיק ומנוסה, אשר ניהל במשך מספר שנים את חטיבת השירות ב-TMS, ובשנה האחרונה הוביל את פרויקט הקמת מערכת CRM בחברה בהצלחה רבה.

אגף TMS מספק מגוון של שירותים לרבות: מיקור חוץ, שירותים מנוהלים, ניהול וביצוע פרויקטים, שירותי מומחה ומוקדי שירות מנוהלים. האגף פועל מתוך תפישת הלקוח במרכז, תוך מתן מענה למכלול הצרכים העסקיים מקצה לקצה של לקוחותינו.

חטיבת המכירות, אותה ינהל גולדשטיין, אחראית על מכירת כל שירותי TMS לרבות: שירותים מנוהלים, Professional services, חוזי שירות וכדומה. חטיבת היועצים מתמחה בכל עולמות ה-IT ומבצעת השמה של יועצים ומומחים בקרב לקוחות החברה.

קבוצת מלם תים

במסגרת המינוי השני, התמנה זאב גל-צור למנהל חטיבת המוצרים של תים תוכנה במלם תים. גל-צור הצטרף לחברה לפני כשנה כמנהל פיתוח עסקי של המגזר הפיננסי, וימשיך במקביל גם בתפקידו זה.

כמנהל חטיבת המוצרים, יפעל גל-צור – מהנדס מכונות בהכשרתו, בעל תואר שני בהנדסת מחשבים והנדסת מכונות מהטכניון ושבימים אלה פוקד את ספסל הלימודים, כסטודנט ל- MBA – להעמקת שיתופי הפעולה עם יצרנים בינלאומיים, אותם מייצגת החברה בישראל, לצד הגדלת פורטפוליו הפתרונות ללקוחות.

זאב גל-צור הגיע למלם תים מחברת יבמ, בה מילא תפקידי מפתח רבים במשך 27 שנה, כך שהוא מביא עמו ניסיון רב בניהול פעילויות ומכירות מוצרים. בין השאר שימש כסמנכ"ל חטיבת התוכנה של יבמ במשך עשר שנים. בין תפקידיו הנוספים בחברה: מנהל פיתוח, חוקר במעבדות מחקר וניהול קבוצת שירותים ותוכנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים