ווי אנקור תשווק בישראל את מערכת האבטחה והסייבר של ארמיס

המערכת מנטרת את הרשת הארגונית, מזהה איומים ומתקפות מתוחכמות ומגיבה להן

גון קמני, מנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר בווי אנקור. צילום: יניב פאר

ווי אנקור הודיעה באחרונה על כך שהיא תשווק בישראל את המוצר של ארמיס בתחום אבטחת המידע. מדובר במערכת לניטור ואבטחת מערכות ורשתות הארגון.

במתקפות הסייבר המתוחכמות מבוצע שימוש במגוון וקטורים שונים לתקיפה, כאשר אחת מנקודות התורפה העיקריות בארגונים היא מערכות האינטרנט של הדברים. בווי אנקור מציינים שלעתים קרובות, מדובר במערכות שלא מקבלות תשומת לב ומשאבים מספקים לאבטחתן, ובמיוחד מערכות כגון מצלמות, בקרים, מדפסות ומערכות שליטה ובקרת מבנה. בחודשים האחרונים נרשמו מספר אירועי תקיפה, שבהם התוקפים המתוחכמים השתלטו על מערכות אלה ודרכן הגיעו למערכות ה-IT הסטנדרטיות של הארגון.

כדי לתת לכך מענה, החלה ווי אנקור לשווק את המערכת של ארמיס, שמאפשרת זיהוי פעילות חריגה כאשר רכיב כלשהו – בין אם שרת בארגון, תחנת עבודה או רכיב IoT – מבצע פעילות שאינה שגרתית וחורגת מפרופיל הפעילות המוכר שלו. המערכת כוללת יכולות לימודי מכונה ואיתור אנומליה מתקדמות, המאפשרות, לאחר זיהוי פעילות חריגה, למנוע את המתקפה בזמן אמת, תוך העברת פקודות למתגים, פיירוולים, מערכות SIEM וכדומה. בחברה אומרים שהמערכת מאפשרת להכיל אירוע תקיפת סייבר במהירות, למנוע את התפשטות המתקפה וכן לבצע תחקור מקיף.

הפתרון פועל בתצורת Agent Less (כלומר, ללא התקנת סוכנים במערכות הקצה), מנטר את תעבורת הרשת ומשלב שלוש יכולות עיקריות: זיהוי ותגובה לאיומים, ניהול סיכונים ומלאי נכסים. הטמעת המערכת בארגון מתבצעת תוך שעות בודדות.

גון קמני, מנהל חטיבת אבטחת המידע בווי אנקור, אמר כי "המערכת מאפשרת פתרון משלים לניטור ואבטחת רשת הארגון, כאשר שילובם עם המוצר של ארמיס של יכולות מומחי ווי אנקור והפתרונות הנוספים שהחברה מספקת מאפשר לנו להציע ללקוחותינו סל אבטחה מקיף ושלם".

לדברי גיל ליסוביץ', מנהל הפיתוח עסקי בארמיס, "מערכת האבטחה שלנו נותנת מענה מקיף לארגונים מכל הסקטורים. לחברה לקוחות בארצות הברית, באירופה ובישראל. בחרנו בווי אנקור עקב היותה חברה גדולה ובעלת ניסיון בתחומי המערכות הארגוניות ואבטחת המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים