נשים ומחשבים: אלה ברנצ'יק, סרוויס ווייז

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: אלה ברנצ'יק, מנהלת פרויקטים ומנתחת מערכות בחברת סרוויס ווייז

אלה ברנצ'יק, מנהלת פרויקטים ומנתחת מערכות, סרוויס ווייז. צילום: עידו סקעת

שם: אלה ברנצ'יק.
תפקיד: מנהלת פרויקטים ומנתחת מערכות בחברת סרוויס ווייז.
העבודה שלי מתבצעת על גבי הפלטפורמה של סיילספורס, באמצעותה אנחנו מפתחים מערכות CRM מבוססות ענן אשר מותאמות ללקוחותינו, בהתאם לדרישות והתהליכים העסקיים הנחוצים עבורם.
ותק בתפקיד: ארבע שנים.
תפקידים קודמים: הגעתי ל-ServiceWise עם רקע בהטמעת מערכות מידע בתחומים שונים.
השכלה/שירות צבאי: עסקתי בהדרכה עוד טרם השירות הצבאי, והבנתי שזהו תחום שאני אוהבת. שירתתי כמדריכת תותחנים כחלק מסגל פיתוח הדרכה. אהבתי מאוד את התחום והתחברתי לאלמנטים ולתכנים הטכניים, לצד הפן ההדרכתי עצמו. גם היום, במסגרת תפקידי בסרוויס ווייז קיימים אלמנטים המשלבים הדרכה. השאיפה שלי היא לשמור תמיד על זיקה לתחום הזה. לאחר השחרור וכשרציתי להתחיל ללמוד, היה לי חשוב להמשיך בכיוון וידעתי שהנדסת תעשייה וניהול הוא התחום הנכון עבורי.
משפחה: אני נשואה ליניב, ואמא לאלוני (בן שנתיים וחצי). הכרנו בצבא, למדנו והתחלנו לעבוד באותו הזמן. אפשר לומר שהקמת משפחה ועבודה במקביל מציבים אתגרים משמעותיים, ועדיין משתדלים לשמור על הביחד והמשפחתיות.
מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה: במהלך הלימודים נחשפתי לתחום מערכות המידע במסגרת ההתמחות שלי. התחברתי לכך שמדובר בעבודה עם אנשים, בה הטכנולוגיה מסייעת לתהליכים ארגוניים להיות יעילים יותר.
האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? לדעתי עדיין יש מקומות בהם קיימת אפליה, מכוונת או אגבית, אך עם הזמן ועליית המודעות לנושא אני מאמינה שהיקף התופעה הולך ופוחת. חלק מהאפליה נובע גם בחסות החוק (למשל, בכל הנוגע ללידה וגידול ילדים, החקיקה נמצאת מאחור ביחס למבנה ותפקוד המשפחה, בה שני בני הזוג עובדים במשרה מלאה – קיימות דוגמאות רבות נוספות בנושא).
האם נתקלת אישית באפלייה נגדך? התמזל מזלי לעבוד בחברה עם מנכ"לית ומנכ"ל שותפים, שני אנשי משפחה שיודעים למנף נשים וגברים כאחד. אווירת העבודה בחברה מאד שוויונית (ערך המשפחה החזק בחברה, יכול להיות זה שמבטל את האפליה…), קיים איזון עבודה-משפחה. מרגישה שהתנאים שאני מקבלת שווים ללא הבדלי דת או מגדר.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חבר מבית

    איזה אלופה! גאה בך! עלי והצליחי

  2. משה אילוז

    נהינתי לקרוא את הכתבה . ומרשה לעצמי להגיד שהחינוך מתחיל בבית ואבא טכנולוגי . אבא של אלה

אירועים קרובים