עדכון תוכנה מביא תכונות מנצחות של Galaxy Note10 ל-Galaxy S10

בין התמורות למשל, הרחבת מצב צילום הלילה, שיציע כעת תמיכה גם עבור צילומי סלפי, עם אותן יכולות שיפור תמונה כמו אלו שהיו קיימות עד עתה רק עבור מערך הצילום האחורי

שדרוג תוכנה שיעשה אותו לחכם יותר. Samsung Galaxy S10e. צילום: יח"צ

סמסונג הודיעה על עדכון חדש עבור מכשירי משפחת ה-Galaxy S10, שיביא למכשירים כמה מהתכונות הבולטות אותן הציגה הענקית הדרום קוריאנית עבור מכשירי הדגל האחרונים שלה, מכשירי ה-Galaxy Note 10. מדובר בכלים שישפרו את השימוש במצלמות, אבל לא רק.

המיקוד של השדרוג, כאמור, הוא המצלמות השונות של מכשירי ה-S10 מקדימה וגם מאחור, כמובן. אחד מהם הוא הרחבת מצב צילום הלילה שיציע כעת תמיכה גם עבור צילומי סלפי, עם אותן יכולות שיפור תמונה כמו אלו שהיו קיימות עד עתה רק עבור מערך הצילום האחורי, וזאת במטרה לאפשר למשתמשים להפיק תמונות אישיות איכותיות יותר גם בתנאי צילום גרועים.

המשתמשים יבחינו בשיפורים בעיקר אם הם מרבים לצלם וידיאו. מעבר לכך שהתמונות צריכות להיות יציבות יותר, המשתמשים יוכלו להוסיף להם שרבוטי מציאות רבודה, לשנות את המיקוד תוך כדי צילום כדי להוסיף אפקטים שונים של בוקה ועוד, ולא משנה אם מדובר במצלמה הקדמית או במערך האחורי. בסופו של התהליך ניתן גם יהיה להשתמש בעורך וידיאו מובנה עם פונקציות רבות.

העדכון החדש גם מוסיף תמיכה ב-Dex for PC במכשירי ה-Galaxy S10. לאחר הורדת האפליקציה המתאימה, כל מה שצריך יהיה לעשות זה לחבר את הטלפון למחשב כדי לעבור למצב ה-Dex שלה במסך הגדול. כן הוספה תמיכה באפליקציה Link to Windows, שמאפשרת להתחבר עם הטלפון לרשת האלחוטית אליה מחובר המחשב כדי להציג את כל התוכן שלו וכדי לבצע סינכרוניזציה לתיקיות שמורות. יש גם עדכון של אפליקציית המסרים של סמסונג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים