מצעד הפזמונים של יוטיוב: את מי הגולשים הישראליים הכי אוהבים?

מיהו זמר השנה של גולשי האתר הפופולרי? איזו זמרת היא היחידה בעשירייה הראשונה? ואיזה זמר ישראלי הגיע ליותר ממיליארד השמעות? כמה נתונים מעניינים שפרסמה יוטיוב על ההעדפות המוזיקליות שלנו

מקום בצמרת. יוטיוב

גם ביוטיוב מתכוננים לראש השנה, ולקראת פתיחתה של תש"פ הם פרסמו היום (ג') כמה נתונים שחושפים את ההעדפות המוזיקליות שלנו בתשע"ט, לפחות כשזה נוגע למוזיקה ישראלית. כמו בכל מצעד שמכבד את עצמו, ביוטיוב מציגים את שיר, זמר וזמרת השנה – לפי המשתמשים באתר.

הנתונים מראים כי שיר השנה הישראל של גולשי יוטיוב הוא ממה את מפחדת של אייל גולן ובניה ברבי, כשאחריו רחוק מכולם של עומר אדם וברגעים שאת הולכת של אושר כהן.

כהן לא מדורג בין עשרת הזמרים הישראליים הכי פופולריים באתר. זמר השנה של גולשי יוטיוב הוא אייל גולן, כשאחריו עומר אדם ועדן חסון. זמרת השנה היא עדן בן זקן, שהגיעה למקום הרביעי ברשימה הכללית, והיא האישה היחידה בעשירייה הראשונה. בהמשך הרשימה נמצאים, בסדר יורד, איתי לוי, סטטיק ובן אל, ישי ריבו, סטפן לגאר, בניה ברבי ומשה פרץ.

ביוטיוב משתפים אותנו בכמה נתונים מעניינים נוספים. אמנם, לא כל כך מפתיע שפרט לישראל, ארצות הברית היא המדינה עם הכי הרבה צופים בשירים ישראליים, אבל מעניין לגלות שגם הודו וטורקיה נכללות ברשימה הזו. לחמישייה הראשונה השתרבבו בנוסף צרפת וגרמניה. עוד מעלים הנתונים ששלישיית האחיות A-WA מצליחה במיוחד בחו"ל, עם 70% צפיות מחוץ לישראל, וש-Toy של נטע ברזילי הוא הקליפ הישראלי הראשון שחצה את רף 100 מיליון הצפיות ברחבי העולם. לא מפתיע, בהתחשב בעובדה שמדובר בזוכה אירוויזיון. ואם כבר חציית רף, אייל גולן הפך השנה לאמן הישראלי הראשון שיש לו יותר ממיליארד צפיות ביוטיוב.

הנתונים מפורסמים לאחר שמוקדם יותר החודש השיקה יוטיוב בישראל את שירותי הפרימיום והמיוזיק שלה, שמאפשרים צפייה בתכנים ללא פרסומות, הפעלה של שירים וסרטונים ברקע גם בזמן גלישה באפליקציות אחרות, חיפוש חכם למציאת שירים ללא שם השיר או המבצעים ועוד – הכל תמורת תשלום.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים